Toon posts:

Spookachtige headsets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

al mijn headsets doet het ná een perdiode van 2 á 3 maanden niet meer, eerst had ik een goedkope trust, toen ging ie dus kapot, heb ik dezelfde opnieuw gekocht.. die ging ook weer kapot. Toen ging ik naar een computerzaak en toen had ik de techsolo TC-H26 (20euro) die deed het ook na een tijdje niet... daarna heb ik een headset gewonnen namelijk de Logitech Precision Gaming Headset. Deze doet het nu ook opeens niet terwijl het een redelijk goeie kwaliteit headset is.

Het begint altijd dat één kant het niet meer doet, en daarna doet de andere kant het ook niet.. tot nu toe doet bij de logitech één kant het nog wel.. De kabel ligt goed en aan de settings is ook iets mis. Als ik de kabel op een bepaalde manier draai komt er wel geluid uit maar de kabel ligt al normaal... ?!

Pls tweakers fix my headset!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tjah, dan heb je altijd nog de vraag: Hoe ga je met de headsets om?

[ Voor 12% gewijzigd door Jckx op 02-11-2005 17:04 ]

• markybee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 21:04
heb je wat op je kabel staan of een knaagdier in huis dat deze kabelbreuk veroorzaakt.

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
markybee schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:08:
... of een knaagdier in huis dat deze kabelbreuk veroorzaakt.
8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe hem altijd rustig op, ik doe de draad goed en ik ga spelen.. daarna hang ik hem gewoon weer op een houderdtje.. en nee.. er komen geen knaagdier bij mijn geliefde computer en er staat niks op de kabel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 17:12 ]

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02 18:49

SpeedBart

Futurama 0wnage

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:03:
Hey,

al mijn headsets doet het ná een perdiode van 2 á 3 maanden niet meer, eerst had ik een goedkope trust, toen ging ie dus kapot, heb ik dezelfde opnieuw gekocht.. die ging ook weer kapot. Toen ging ik naar een computerzaak en toen had ik de techsolo TC-H26 (20euro) die deed het ook na een tijdje niet... daarna heb ik een headset gewonnen namelijk de Logitech Precision Gaming Headset. Deze doet het nu ook opeens niet terwijl het een redelijk goeie kwaliteit headset is.

Het begint altijd dat één kant het niet meer doet, en daarna doet de andere kant het ook niet.. tot nu toe doet bij de logitech één kant het nog wel.. De kabel ligt goed en aan de settings is ook iets mis. Als ik de kabel op een bepaalde manier draai komt er wel geluid uit maar de kabel ligt al normaal... ?!

Pls tweakers fix my headset!
klinkt als kabelbreuk imo. Gewoon ff nieuwe kabel tussen solderen en niet meer met de burostoel overheen rijden.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
mjah ok, ik zal mijn vader *NOG* eens vragen of die hem kan maken.. dit heeft ie al eerder gedaan maar toen gingen ze nog na een tijdje weer kapot

• markybee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 21:04
Probeer anders eens een wireless, heb je geen last meer van kabelbreuk ;)

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Zet je hem niet TE HARD zodat je de speakertjes erin opblaast? :P

Edit: Of is het geen issue met je geluidskaart?

[ Voor 29% gewijzigd door TweakerDwayne op 02-11-2005 17:26 ]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:48
Is het niet het contact van de plug? Het huisje waar de koptelefoonplug inkomt dat daar het contact sleht / niet goed werkt..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:14:
mjah ok, ik zal mijn vader *NOG* eens vragen of die hem kan maken.. dit heeft ie al eerder gedaan maar toen gingen ze nog na een tijdje weer kapot
vraag hem ook eve wat hij gemaakt heeft

Iperf

Pagina: 1