Ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie dat op kunnen lossen:
Ik speel o.a. Call of Duty, Brothers in Arms en Vietcong. Met alle games heb ik af en toe een goed ping, maar bijna altijd een slecht ping. Soms zelfs boven de 200. Dit ligt niet aan de snelheid van mijn verbinding 5000kbps (625 KByte/sec). Waarschijnlijk ligt het ook niet aan spyware, ik doorzoek de computer regelmatig met Ad-Aware SE Professional.
Toen ik zonet CoD opstartte en een server joinde, had ik alweer een slecht ping (> 200). Toen heb ik een speedtest gedaan op de website www.speedtest.nl en had dit resultaat:
Download: 428.0 KByte/sec (=3424 kbps)
Upload: 76.0 KByte/sec (=608 kbps)
Connection (Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland): 759.0 Conn/min
Dit lijkt me geen slecht resultaat.
Ik heb er een firewall en een router tussen hangen:
Firewall: Windows Firewall SP2
Router: Sitecom 802.11g
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Martijn
Ik speel o.a. Call of Duty, Brothers in Arms en Vietcong. Met alle games heb ik af en toe een goed ping, maar bijna altijd een slecht ping. Soms zelfs boven de 200. Dit ligt niet aan de snelheid van mijn verbinding 5000kbps (625 KByte/sec). Waarschijnlijk ligt het ook niet aan spyware, ik doorzoek de computer regelmatig met Ad-Aware SE Professional.
Toen ik zonet CoD opstartte en een server joinde, had ik alweer een slecht ping (> 200). Toen heb ik een speedtest gedaan op de website www.speedtest.nl en had dit resultaat:
Download: 428.0 KByte/sec (=3424 kbps)
Upload: 76.0 KByte/sec (=608 kbps)
Connection (Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland): 759.0 Conn/min
Dit lijkt me geen slecht resultaat.
Ik heb er een firewall en een router tussen hangen:
Firewall: Windows Firewall SP2
Router: Sitecom 802.11g
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Martijn