Zojuist heeft de aan/uit-knop het begeven van mijn Nokia 7610. Ik heb al geprobeerd om met een passer een knopje te vinden, contactje te maken, maar niets helpt. Is er een andere manier om 'm (per toeval) aan te laten gaan? Of moet ik 'm gaan opsturen naar Nokia?Ik heb een oplader en datakabel ter beschikking..
Wat is er precies kapot aan 't knopje? Je zou kunnen proberen om hem open te schroeven en kijken of je daar contact kan maken?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Je kunt wel van alles proberen, maar ik zou 'm gewoon opsturen. Straks mol je 'm nog erger. Bovendien zul je de telefoon uiteindelijk toch op moeten sturen als je er nog fatsoenlijk gebruik van wil maken. Weet je trouwens zeker dat het niet aan een kapotte batterij ligt?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Onder het rubbertje zit volgens mij een knopje welke los heeft gelaten. Heb zelf geen torx-schroevendraaier bij de hand..
Batterij is echt het zeker weten niet; al getest in bluetooth GPS.ErectionJackson schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:38:
Je kunt wel van alles proberen, maar ik zou 'm gewoon opsturen. Straks mol je 'm nog erger. Bovendien zul je de telefoon uiteindelijk toch op moeten sturen als je er nog fatsoenlijk gebruik van wil maken. Weet je trouwens zeker dat het niet aan een kapotte batterij ligt?
bij de karwij hebben ze vaak goed koper setjes in de 2,50 bak.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:38:
Onder het rubbertje zit volgens mij een knopje welke los heeft gelaten. Heb zelf geen torx-schroevendraaier bij de hand..
zon setje gerbuik ook al een tijdje voor dit soort klusjes
https://f1nerd.nl
Verwijderd
maar als je de phone hebt opengemaakt vervalt je garantie, en zelfs met de ergste val schade kan je nog garantie verhalenymoona schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:51:
[...]
bij de karwij hebben ze vaak goed koper setjes in de 2,50 bak.
zon setje gerbuik ook al een tijdje voor dit soort klusjes
Dan ga ik 'm denk ik maar opsturen. Ik heb 'm icm met een T-Mobile abbo gekocht bij GSMtrack.nl, moet ik dan een bon meesturen?
Pagina: 1