ik heb 3 computers op mijn thuisnetwerk zitten 2 werken er probleemloos, de derde vormt tegenwoordig [lees: sinds kort] een probleem, dat terwijl er niets veranderd is. namelijk vanuit deze computer is het geen probleem om in de gedeelde mappen te komen van de andere pc's via mijn netwerklokaties/computernaam.
wel is het mogelijk om in een browser aan te geven //computernaam/map waarna hij zonder problemen hier naartoe gaat. ik heb het geprobeert op te lossen om nog eens en keertje de wizzard te doorlopen op alle computers, maar dit mocht niet baten.
kent iemand dit probleem of weet iemand dit te verhelpen.
want voor m'n zusjes is dit een frustratie [lees: onmogelijk] om niet op de "normale" manier te kunnen zoeken in gedeelde mappen van de "brakke" computer
owja vanuit de desbetreffende pc kan ik wel normaal alle gesharde mappen doorzoeken.
ook internet doet het zonder problemen.
wel is het mogelijk om in een browser aan te geven //computernaam/map waarna hij zonder problemen hier naartoe gaat. ik heb het geprobeert op te lossen om nog eens en keertje de wizzard te doorlopen op alle computers, maar dit mocht niet baten.
kent iemand dit probleem of weet iemand dit te verhelpen.
want voor m'n zusjes is dit een frustratie [lees: onmogelijk] om niet op de "normale" manier te kunnen zoeken in gedeelde mappen van de "brakke" computer
owja vanuit de desbetreffende pc kan ik wel normaal alle gesharde mappen doorzoeken.
ook internet doet het zonder problemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Milenko op 02-11-2005 16:24 ]