[Verkooppraatjes] NVidia van AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 20:12
Kom ik vanmiddag de plaatselijke computershop binnen om eens wat informatie in te winnen over een nieuwe vga-kaart. Vraagt die man wat voor processor ik heb, dus ik antwoord netjes en ik zeg dat ik een Amd athlon xp@2400mhz heb. Toen zei hij, ow dat is mooi, dan moet je een Nvidia kaart kopen want dat hoort bij AMD. Ik vond dit maar wat vreemd dus ik zeg tegen hem waarom dat dan is. Beweerd de verkoper dan Nvidia een onderdeel is van AMD - :| - Naja ik stond perplex en schoot ook bijna in de lach. Dus ik zei dat dit gewoon onzin was....toch? Nog een hele duscussie met die man gehad over AMD en Nvidia, toen heb ik de discussie maar afgekapt want t escalleerde n beetje :Y) - Sommige verkopers.... |:(

ps. twas bij Royal Computers in Oosterhout

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Hahahahahahahahahahaahahhaha

Wat een prutser. :)

Nvidia is totaal geen onderdeel van AMD, zullen ze ook nooit worden...

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

Het behoort toch beide bij Microsoft :+

Nee gein, het is echt geen onderdeel van AMD. Ik zou je dan ook adviseren niet naar die man te luisteren met je videokaart keuze maar hier eens op GoT rond te neuzen en aan de hand daarvan je keuze te maken. Ik denk dat je daar beter aan doet ;)

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

[knip...]

probeer ik leuk te zijn... het enige wat misschien leuk is...is het taalfoutje dat ik maakte...

[ Voor 76% gewijzigd door Ejorne op 02-11-2005 16:22 ]

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:44

FastBunny

Give it the Works !

Royal Computers in Oosterhout :X
Moet je eens aangeven dat je een nieuwe pc wilt samenstellen en je opzoek bent naar een moederbordje voor een P4, krijg je meteen de vraag waarom ga je niet voor AMD, die is beter etc etc.
Ik geef aan dat ik veel video wil encoderen en decoderen en dat Intel daar sneller in is, krijg je vervolgens te horen dat dat niet klopt en dat een Athlon daarin sneller is :/ Juist, als ik opzoek ben naar een Intel bord en aangeef dat ik Intel wil, verkoop dan ook Intel ipv AMD de hemel in te prijzen met foute informatie

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 20:12
FastBunny schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:21:
Royal Computers in Oosterhout :X
Moet je eens aangeven dat je een nieuwe pc wilt samenstellen en je opzoek bent naar een moederbordje voor een P4, krijg je meteen de vraag waarom ga je niet voor AMD, die is beter etc etc.
Ik geef aan dat ik veel video wil encoderen en decoderen en dat Intel daar sneller in is, krijg je vervolgens te horen dat dat niet klopt en dat een Athlon daarin sneller is :/ Juist, als ik opzoek ben naar een Intel bord en aangeef dat ik Intel wil, verkoop dan ook Intel ipv AMD de hemel in te prijzen met foute informatie
haha komt me bekent voor... 8)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

Mentalist

[avdD]

Kijk op de homepages van beide bedrijven, en zie je dan ergens links naar elkaar? Nee? Dan lijkt het me wel duidelijk ;).

Een kleine zoektocht tussen systemen van tweakers (zie de gallerypages op de frontpage) zal je ook leren dat er miljoenen systemen met AMD en ATi zijn, en dat is niet omdat dat een onmogelijke combinatie is ;).

Dit topic heeft verder niet zoveel zin, het is gewoon onzin en dat had je zelf ook makkelijk kunnen vinden, dus ik doe 'm dicht :)

Je kan wel de shopsurvey gebruiken om andere tweakers mede te delen dat deze shop niet zoveel technische kennis heeft :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 02-11-2005 16:31 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.