Toon posts:

[Divx] HE DVX 3854 H.

Pagina: 1
Acties:
  • 683 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb vandaag de HE DVX 3854 H. DVD/Divx player bij de Praxis gekocht voor 39,95.

Alle dvd's deden erop, waarvan er veel niet op mijn andere dvd speler deden, dus dat was erg mooi.
Ik brandde even een divx, oftewel een avi, met een .srt(ondertiteling) met dezelfde naam om te kijken of dat goed werkt. Hij deed het goed alleen geen ondertiteling, en ik heb geen idee hoe je dat moet selecteren, of misschien op een andere manier branden?

In het boekje staat er iig niks over, misschien iemand die hier ervaringen mee heeft? Of met een andere divx-speler?

Bvd,
Yass

*PS - Weet iemand wat HE inhoudt?? Home Electronics misschien? Ik kan namelijk geen site vinden.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

misschien kun je je vraag beter hier plaatsen ;)
Zelf ben ik ook wel geinteresseerd in deze speler, en zou er graag wat meer ervaringen over willen lezen :)

Hier staat tekst

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 21:14
Ik denk dat hij dan geen ondertiteling ondersteund. Kan ook bijna niet voor die prijs :)

SRK35ZS-W

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-02 10:52
kickje...

Ik heb dezelfde speler gekocht bij Makro voor €29. Spotgoedkoop dus.
Ik was er bijna zeker van dat er wel een addertje onder het gras zou zitten, maar toch slikt hij alles.
De ondertitels bij Divx zien er wel raar uit (blauwe achtergrond) maar das nou niet zo erg.

Na lang zoeken heb ik toch een site gevonden: http://www.hollandelectro.nl
maar een firmware is natuurlijk niet te vinden.

Verwijderd

ff opgeschroeft:

chip is SUNPLUS SPHE8281D
Er zijn meer divx / xvid players die deze gebruiken http://www.mpeg4-players.info/index.php?page=players.php

nu nog opzoek naar mod. firmware

Verwijderd

ik zie die player ook staan in het foldertje van de makro
weet jij of dat ie ook "xvid" ondersteunt, want dat staat er niet bij

Verwijderd

ik weet in ieder geval dat de ondertiteling exact dezelfde naam moet hebben als de avi, dan zou het moeten werken

• Volvados
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:37:
ik zie die player ook staan in het foldertje van de makro
weet jij of dat ie ook "xvid" ondersteunt, want dat staat er niet bij
De mijne wel maar er zijn spelers verschillende firmwares. Zo kan mijn broer geen mpeg's afspelen en had hij witte ondertitels zonder zwarte rand. Ik kan wel Mpeg's afspelen en heb ondertitels met een blauwe kader. Ook het menu zag er compleet anders uit.

Verwijderd

mijn zus kocht voor 33,50 euro een HE dvd player met divx bij de gamma.
speelt alles ook divx met .srt subs en is regiovrij.
Weet zo niet het exacte type van deze player

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 23:25 ]

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 20:43

Sayko

Knowledge Is Power

Ik kick dit topic even omhoog om het volgende;

Ik heb deze player nu ook. Draait prima. Alleen is er een serieus probleempje.

De subtitles worden achterstevoren weergegeven. Zelfde cd speelt de subs wel juist af op de pc.

Iemand anders met zelfde probleem en een evt oplossing?

Vond het niet een nieuw topic waard eigenlijk

• Volvados
Hier nog geen gelijkaardige problemen gehad.
Heb je dat probleem met alle DivX films met ondertitels?
Misschien mee terug gaan en een andere vragen?

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik heb deze divx speler nu ook gekocht bij de MediaMarkt.. Alleen bij mij wordt ook de ondertiteling achterstevoren getoont. Heb je dus totaal niets aan. Heb meerdere divx schijfjes geprobeerd. Is hier een oplossing voor? Anders ga ik morge ff langs de mediamarkt (ik heb hem wel uit arnhem, daar was de actie maar ga in eindhoven langs de winkel. Garantie geld bij elk filiaal zeiden ze tegen mij)

owja, en mijn geluid gaat soms na een tijdje op niveau zacht :? opeens gewoon een stuk zachter. Moet je dus het geluid van je tv harder zetten waardoor je dus eerder ruis krijgt..

[ Voor 19% gewijzigd door Awkwarding op 27-03-2006 15:25 ]

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Ik ben begin deze week bij mediamarkt geweest, die zei dat ik maar even een nieuwe firmware erop moest zetten. Eigenlijk verging mijn gerantie dan wel, maar bij zo'n goedkope dvd speler zouden ze er dan niet moeilijk om doen als ze erachter zouden komen. |:( beetje gaar maargoed

maar op de site van HE kan ik geen firmware vinden. Ik heb HE ook gemaild, maarja.. die mailt natuurlijk niet terug (tegenwoordig bij steeds meer bedrijven :? , waar gaat het heen met de service en klantvriendelijkheid??)
Maargoed, mijn probleem is dus.. wil ik mijn divx kunnen afspelen met ondertiteling op de juiste manier, dan moet ik dus nieuwe firmware hebben. Weet iemand waar ik deze aan kan komen?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Verwijderd

Ik heb mij ook zo'n divx player aangeschaft HE DVX 3854 H. En net als bij iedereen vermoed ik kan ik dus geen ondertitels afspelen bij mijn divxen. Ik heb vergeefs gezocht naar firmware updates maar heb die niet gevonden, toch niet voor Holland Electro. Kan iemand mij zeggen wat ik best zou doen? Indien ik dan gepaste firmware gevonden heb wat doe ik daar dan mee?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ff topic schopje ;)

Ik heb dus ook zo'n HE DVX-xxxx speler (ben exacte nummer ff kwijt, afaik zelfde als in dit topic genoemd) maar vooral bij videoclips (in DivX, musicvideos) loopt het beeld net een seconde achter op het geluid.
Ik heb al even lopen zoeken naar een andere firmware in de hoop op een fix, maar ik kan zo gauw niks vinden.

Toevallig iemand die weet hoe ik het kan fixen?

edit:
Trouwens, ik heb hier een universele remote liggen, maar in het boekje komt natuurlijk nergens het merk HE voor... Weet iemand toevallig een compatible merk? Dan kan ik de remote daar op instellen.

[ Voor 20% gewijzigd door McKaamos op 27-12-2006 18:57 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1