Toon posts:

UT fps behoorlijk laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK het zit zo
Ik heb een Duron 800 (die trouwens niet hoger dan 900 wil), een MSI Kt7 pro 2 moederbord en 256Mb geheugen
Nou heb ik met UT met alles high, 1024x768 en 32 bits kleuren nog geen 20 fps
Beetje laag lijkt me!
Hoort dit of doe ik iets verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
mischien wel handig om te weten ik heb een tnt2 m64 32mb

Verwijderd

Hoe heb je alles geinstalleerd???? Ik heb dat probleem ook gehad. Heb toen update voor update geinstalleerd en toen liep het weer perfect.

Sukses ermee

Verwijderd

Topicstarter
ik heb game of the year edition (25 piek bij bartsmit.com) en dus versie 4.36 redelijk nieuw dacht ik

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, dat ruikt als een dubbelpost en get rid of that cheap ass M64

[zeikmode]
Grmmmmbl, al dat gezeik over V3's hier. Had nou zo'n ding gekocht en je was hier nooit komen klagen over je fps...
[/zeikmode]

Verwijderd

Wij hebben ook 4.36 ofzoiets maar toch tegen de 70 fps aan

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 22:43 schreef Bojan het volgende:
mischien wel handig om te weten ik heb een tnt2 m64 32mb
dan heb je meteen je probleem gevonden he?

m64 is de lowbudget versie van de tnt2

mijn tnt2u kan UT al nie lekker draaien op 1024x768 met 32bit

en tis vooral die 32bit die je frames verneukt,

khep nu een geforce2 in een 1100mhz tbird enne average van 100fps op 1024x768x16bits.

32 bits is onzin, dat merk je niet in een zwaar gevecht. Voor singleplayergames als Alice is 32bit heel leuk, maar in UT boeit et weinig, aangezien je niet de tijd hebt ervan te genieten.

No offense, maar wie stopt er in godsnaam een tnt2 m64 in een duron systeem???

uit benchmarks blijkt dat zelfs een GF2 al de bottleneck is en niet de cpu, ken je nagaan als je er een lowbudget tnt2 induwt

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt voor de reakties
Ik haal binnenkort een GTS en dan zal het wel beter gaan
O ja moet ik met een GTS OpenGl of D3D draaien?

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 13:01 schreef Bojan het volgende:
OK bedankt voor de reakties
Ik haal binnenkort een GTS en dan zal het wel beter gaan
O ja moet ik met een GTS OpenGl of D3D draaien?
UT draait met een nvidia kaart sneller in d3d...en trouwens IK vind dat je wel zo het verschil ziet tussen 32 & 16 bit en dat je het verschil niet alleen in een langzamer te spelen spel ziet...dat geldt vind ik wel voor fsaa DAT vertraagt je fps behoorlijk zonder dat je er in snelle games echt wat "van ziet"...marja das mijn mening & smaak :)

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 16:24 schreef godcha het volgende:

[..]
...en trouwens IK vind dat je wel zo het verschil ziet tussen 32 & 16 bit en dat je het verschil niet alleen in een langzamer te
Je ziet et ook wel, maar voor een spel als UT boeit dat weinig, dan focus je meer op alle actie om je heen dan dat je rustig de mooie 32bits muren gaat bewonderen.

Ik Drakan, Alice, Soulreaver, dat soort spellen dan heb je alle tijd om van de omgeving te genieten en dan is 32bit veel leuker. in UT boeit het me weinig
Pagina: 1