Toon posts:

Moederbord (socket 478) cooler bracket kapot!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus (socket 478) mainboard en nu is de cooler montage bracket afgebroken en wil dus een nieuwe hebben omdat mijn CPU nu 78 graden wordt!! :S...
Mijn probleem is echter dat geen hw winkel die dingen los verkoopt dat ik weet!!
heb echter al tientallen mailtjes rondgestuurd zonder resultaat...
Nou heb ik niet echt veel zin om gelijk een nieuw mainboard aan te gaan schaffen voor zo`n tering plastic dingetje!!!!

Wie helpt mij aan zo`n ding??!?!??
Hier gaat het om:
http://www.qubedesign.nl/mainboard.jpg

Verwijderd

:+

Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat hij is gebroken, als ik vragen mag? :)

Verwijderd

Ik maak deze post eventjes als terugvindpost, je hebt kans dat ik er nog één heb liggen nl. (zaten extra brackets bij mijn nwe koeler nl; Waaronder ééntje voor S478, inclusief de "splitpennetjes voor de bevestiging").

Ik post vanavond eventjes of ik die idd nog heb (en dus niet heb weggegooid ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 15:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hele kleine case en ik was bezig om mijn cooler eraf te halen toen die opeens krak zei;)
Maarja die mensen van alternate vragen even 9 euries verzends kosten voor een ding van 5 euries:S
Maarja is niet anders....

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Thandor

SilverStreak

Zoeken is de sleutel : Tweakers.net - Vraag & Aanbod :: Socket 478 bracket :)
En nog een tweede :o

[ Voor 24% gewijzigd door Thandor op 02-11-2005 15:26 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Zou mooi zijn G_M_C_!!!!!!! :)

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb er héél misschien ook nog eentje liggen, ik kan vanaaf pas kijken. als je er tegen die tijd nog geen een hebt zal ik wel even kijken voor je.

Verwijderd

Ik moet mij (ten dele althans) excuseren.

Ik heb namelijk wel de S478 bracket. Maar wat ik was vergeten is dat deze bracket is gemaakt om vast te schroeven op 2 bevestigingspunten van een (bijbehorende) backplate . . . en die heb ik nu nèt wel gebruikt.

Dus tenzij je zelf een S478 backet had die op 2 punten is/was vastgegezet (mss met een backplate oid) kan ik je niet helpen . . . sorry

Mocht je hem toch kunnen gebruiken, laat dan ffies weten. Ik heb er ook nog wat passende schroeven, en de clips voor een koeler bij

PS: Op zich kan je de bracket er ook in modden. Het is alleen een kwestie van de 4 gaatjes boren op de hoeken, waar bij andere brackets de bevestigingsgaten zitten. S478 brackets hebben nl allemaal een voorgeschreven grootte en formaat ed.

Maar het is makkelijker om Terw_Dan ffies te mailen denk ik ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 17:13 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk ook eens in vraag en aanbod, komen ze ook wel eens langs (of mail me effe, dat kan ook :P)

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
voor een beetje extra koop je een zalman cooler met een plate voor de achterkant:D

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-05 16:30
offtopic:
E&D Business is een jong en flexibel bedrijf dat zich bezichoudgt met webdesign en –development.

Als je met deze zin al begint, waar onderscheid je je dan in?? Bovendien, bezichoudgt? Veel beroerder kan dat woord ook al niet geschreven worden... En dat in de eerste zin

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Pagina: 1