Gmail en inloggen op Fok! werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 17:48
Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleem. Wanneer ik naar mijn Gmail account wil gaan en inlog, komt op het scherm alleen 'Loading...." te staan, en refresht mijn adresbalk constant met allerlei rare url's. Maar verder als dat Loading... komt het niet. (Hij blijft dus constant refreshen met steeds een nieuwe url).

Als ik inlog bij Fok! dan zeg ie dat ik ingelogd ben. Achtereenvolgens keer ik terug, en wat blijkt? Ik ben helemaal niet ingelogd! Maar ook geen foutmelding ofzo, ik gebruik gewoon mijn goede password en inlognaam. Ik kan dus niet meer inloggen. Op GoT heb ik dit probleem niet.

Bij FF werkt dit allemaal goed....en paar dagen terug bij IE ook.

Ik heb ad-aware al gedraait, evenals een virusscan.

Wie kan mij helpen?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 18:55

ThunderNet

Flits!

Heb je je internet-cache en cookies al verwijderd? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

scan is met hijack this, en ms-anti spyware.

en kom dan maar terug, ok?

-edit: ' en refresht mijn adresbalk constant met allerlei rare url's' >> riekt gewoon naar spyware.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 14:29 ]

• Leolinedance
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:28:
scan is met hijack this, en ms-anti spyware.

en kom dan maar terug, ok?

-edit: ' en refresht mijn adresbalk constant met allerlei rare url's' >> riekt gewoon naar spyware.
Nou die url's zijn gewoon van Gmail. Je kent ze vast wel, van die urls met "ttp://mail.google.com/mail/?auth=DQAAAG8AAABdbFthB0osaOzQLAP0yqetkjYuNN6c2zISnqz3vyhALg2Xnf" bla bla bla. Dat soort rare tekens. Maar die veranderen dus steeds.

Zal Hijackthis toch even draaien.

:)

• Leolinedance
HiJackthis vind geen vreemde dingen. Zal spybot ook nog ff draaien.

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 00:05

Urk

Heb precies hetzelfde een keer bij een klant gehad met hotmail.com. Dit was puur een browser instelling toendertijd. Check dus eens of cookies worden toegestaan en check ook je internet security options. Speel hier anders eens mee en kijk of het beter gaat.

• Leolinedance
Urk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:41:
Heb precies hetzelfde een keer bij een klant gehad met hotmail.com. Dit was puur een browser instelling toendertijd. Check dus eens of cookies worden toegestaan en check ook je internet security options. Speel hier anders eens mee en kijk of het beter gaat.
Kun je je nietmeer herinneren wat het precies was? ik kom er echt niet meer in via IE.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 21:15

HaterFrame

Well... Poo came out!

Probeer eens in de CMD "ipconfig /flushdns" dat wil ook nog wel eens helpen :)

I am the great Cornholio!

• Leolinedance
MaNiC_MiNd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:50:
Probeer eens in de CMD "ipconfig /flushdns" dat wil ook nog wel eens helpen :)
neen, dat is het niet.

toch bedankt :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Check eens of je wel cookies accepteert van die twee sites. Dit klinkt me namelijk als een cookieprobleem in de oren. Trouwens, check ook even of je systeemtijd en -datum correct zijn ingesteld.

• Leolinedance
Harm schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:47:
Check eens of je wel cookies accepteert van die twee sites. Dit klinkt me namelijk als een cookieprobleem in de oren. Trouwens, check ook even of je systeemtijd en -datum correct zijn ingesteld.
Het was de datum!!

Ik had even zitten pielen met de datum omdat ik moest kijken op welke dag een bepaalde datum viel. Maar was hem vergeten terug te zetten!

Mijn dank _/-\o_
Pagina: 1