Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoonlijn in orde maken voor wanadoo ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tijdje terug wanadoo ADSL Family (20mbit) besteld, en daarvoor de analoge telefoonlijn laten heractiveren. Omdat we er niet van uit gingen dat we de telefoonlijn ooit nog zouden gebruiken is tie ongeveer helemaal afgebroken, er komen 4 draden uit de grond en daar houdt het op.

Ik heb begrepen dat er in de wanadoo livebox een RJ11 aansluiting zit. Kan ik gewoon een RJ11 stekkertje kopen en deze op de draden schroeven oid? of heb ik hiervoor speciaal gereedschap nodig, en waar kan ik dit makkelijk regelen? Of moet ik ook een telefoon wandcontactdoos aanleggen, daar de draden in pluggen, zodat ik hier een telefoonstekker in kan stekken met aan de andere kant een RJ11?

• Sathlon_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03-2024
de meeste rj11 aansluitingen werken net net als de rj45 (utp) aansluitingen , je moet de draadjes met een speciale krimptang in de connector klemmen

specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax

Verwijderd

Topicstarter
Sathlon_nl schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:40:
de meeste rj11 aansluitingen werken net net als de rj45 (utp) aansluitingen , je moet de draadjes met een speciale krimptang in de connector klemmen
ik heb nu een een rj11 stekkertje en een daarbijbehorende tang gehaald. er zat erchter geen gebruiksaanwijzing bij. het is me niet helemaal duidelijk hoe ik de draden in de tang moet stoppen en vastklemmen... kan iemand mij hier mee helpen?