Toon posts:

ERP van de toekomst

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik maak een scriptie over ERP van de toekomst. Met als belangrijke hoofdvraag: Hoe ziet het ERP pakket van de toekomst eruit?

Ik ben een beetje aan het zoeken op Inet, maar vindt weinig over de toekomstverwachtingen.
Heb erp.pagina.nl al doorgeplozen en verschillende artikelen op het Inet.

Wie heeft verstand van ERP of weet iets wat men kan verwachten in nieuwe ERP systemen.

Groeten

Stanley.

Edit: Is XRP (Extended Resource planning) nu de toekomst van ERP of SCM (Supply Change Management)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:18:[...]
Ik maak een scriptie over ERP van de toekomst. Met als belangrijke hoofdvraag: Hoe ziet het ERP pakket van de toekomst eruit?

[...])
Ah; jij maakt een scriptie? Waarom post je hier dan een open vraag die je zelf op moet gaan lossen (dat lijkt me tenminste het doel van de scriptie nietwaar)? :) Vooral bij dergelijke 'huiswerkvragen' verwachten we eigen inzet; en jouw topic voldoet niet aan de eisen die we aan een topic stellen. Ik stel voor dat je dus eigen onderzoek gaat uitvoeren voor je eigen scriptie; in plaats van dat wij dat voor je gaan doen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.