Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 19:53
Afbeeldingslocatie: http://www.first-handyshop.de/handy/Samsung/SGH-Z140/samsung-z140-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itrnews.com/images/z140.jpg
Ik vroeg me af wie nog meer deze telefoon heeft?

Ik heb deze telefoon sinds gisteren ism Vodafone UMTS werkt heel erg lekker en het is een prachtig toestel om mee te werken

Hieronder wat species en pics ;)

Basiskenmerken
• Gewicht met standaard batterij 105 g
• afmetingen 88 x 48 x 26 mm
• Triband 900 / 1800 / 1900 MHz
• Compatible UMTS
• Compatible GPRS Klasse 10 (4+2)
• Compatible JAVA MIDP 2.0
• Browser WAP 2.0
• Version Openwave Browser 7.0.2.3
• EFR/HR
• SIM Tool Kit
• Client e-mail
• Li-ion Batterij
• Capaciteit batterij 1000 mAh
• Standby-tijd (standaard) 200uur*
• Spreektijd (standard) 2G : 4h30 / 3G : 2h30*
• Handsfree
• Trilstand

Beeld
• Hoofdscherm
Type beeld / aantal kleuren TFT 262 144 kleuren
Beeldresolutie 176 x 220 pixels
• Extern beeldscherm
Type beeld / aantal kleuren TFT 65 536 kleuren
Beeldresolutie 96 x 96 pixels

Multimedia
• Camera VGA (640 x 480 pixels)
• roterende lens 180°
• Video opnames
• Maximale duur video 60 minuten
• MP3-speler:MP3 / AAC / AAC+
• Intern geheugen 50 Mb

Connectie
• Geïntergreerde modem
• Snelheid modem 384 000 bps
• Synchronisatie PC Poort USB
• Infraroodpoort
• Bluetooth®
• SyncML

• Ondersteunde Formats images: JPEG, GIF, AGIF, WBMP, BMP, PNG
• Ondersteunde Formats geluid: AMR, SMAF, MIDI, i-MELODY
• Ondersteunde Formats video: H.263, MPEG4

Personaliseren
• 18 talen
• aantal geluiden en melodiën 15
• Polyfone geluiden 64.000 / MP3
• Weergave foto beller
• Download mogelijkheden geluiden, images en games

Functionaliteit
• Voice Memo
• Capaciteit telefoonlijst SIM + 1000
• SMS T9-invoer
• Agenda
• Kalender
• Calculator
• Valuta omrekenen
• Alarm
• Wereldklok

Oproepen
• Doorschakelen
• Wisselgesprek
• Multyparty gesprekken: 5
• Nummer weergeven/verbergen

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/samsung/samsung-z140-00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile.sina.com.tw/images/mirror/image2.sina.com.cn/IT/cr/2005/0510/1177613717.jpg

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Het ziet er idd aardig uit, maar wat is je intentie van deze post?

• netblade
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:28:
Het ziet er idd aardig uit, maar wat is je intentie van deze post?
Een ervaringen topic, zoals deze er ook zijn van de e600 e720 ect...

Verwijderd

Toestel ziet er leuk uit, maar het zijn om eerlijk te zijn niet bepaald specs om over naar huis te schrijven, toch? Vga camera in een umts toestel nu werkt gewoon niet meer, laat staan maar 50mb intern geheugen, whats the use if it ain't expandable?

• netblade
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:10:
Toestel ziet er leuk uit, maar het zijn om eerlijk te zijn niet bepaald specs om over naar huis te schrijven, toch? Vga camera in een umts toestel nu werkt gewoon niet meer, laat staan maar 50mb intern geheugen, whats the use if it ain't expandable?
Voor een prepaid toestel vind ik het toch redelijk wat.
De cam ziet er redelijk goed uit.
Bovendien UMTS gebruikt maar een fractie van de CAMRES als ik het juist heb.
Bovendien het design is :9~

Verwijderd

Heb deze tel ook..en het downloaden van games werkt niet echt hebben jullie daar ook last van? Hij geeft aan als je wil betalen dat die het niet kan afschrijven ofzo is geblokkeert..terwijl genoeg beltegoed heb.

Heb ook een probleem met andere sites waar je een code via sms naar stuurt zodat je vervolgens de game toe gestuurd krijgt. Ik ontvang na het versturen niks..terwijl dat met mijn oude telefoons wel werkte!

Ik had Vodafone al gebeld en die wisten het ook niet zou als ze het wisten terug gebeld worden maar misschien dat jullie een oplossing hebben? Overal staat dat je wap instellingen ingesteld moeten staan om van buitenaf smsjes te ontvangen ofzoiets...maar ik weet niet waar ik dit kan vinden op deze tel...wel waar vodafone live en mms instellingen maar daar staat niks bij...

Iemand enig idee?

• netblade
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:23:
Heb deze tel ook..en het downloaden van games werkt niet echt hebben jullie daar ook last van? Hij geeft aan als je wil betalen dat die het niet kan afschrijven ofzo is geblokkeert..terwijl genoeg beltegoed heb.

Heb ook een probleem met andere sites waar je een code via sms naar stuurt zodat je vervolgens de game toe gestuurd krijgt. Ik ontvang na het versturen niks..terwijl dat met mijn oude telefoons wel werkte!

Ik had Vodafone al gebeld en die wisten het ook niet zou als ze het wisten terug gebeld worden maar misschien dat jullie een oplossing hebben? Overal staat dat je wap instellingen ingesteld moeten staan om van buitenaf smsjes te ontvangen ofzoiets...maar ik weet niet waar ik dit kan vinden op deze tel...wel waar vodafone live en mms instellingen maar daar staat niks bij...

Iemand enig idee?
Hmm ik heb het net geprobeerd met dat price of persia spel, hier werkte het gewoon.
Het lijkt er op dat er een probleem is met je aansluiting.
Nogmaals vodafone bellen/mailen met je probleem.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22
Kan iemand ook eens samples van foto's posten die gemaakt zijn met deze phone? Bedankt!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 08:49
jah een voorbeeld foto wil ik ook wel eens zien.....

Kunnen op deze telefoon trouwens gewoon gedownloade mp3's afgespeeld worden? ik lees op verschillende plaatse dat dat met vodaphone toestellen niet mogelijk is??

Is deze telefoon trouwens fijn dragen in je broekzak? De dikte van 3.8 cm is best dik, of ligt dat aan mij? en de antenne lijkt me ook een beetje storend. Verder vind ik dit wel de mooiste telefoon (same met de v600i) wat in de aanbieding is bij vodaphone.

Verwijderd

Het lag inderdaad aan de provider dat weekend was er een storing! :)

Vind trouwens jammer dat er zo weinig thema's opstaan en heb nog niks nieuws gevonden. Iemand anders wel?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 17:10 ]

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 21:08

MnM

Ik heb sinds dit weekend een Samsung ZV10 van Vodafone, zo op het eerste gezicht lijken deze toestellen nagenoeg hetzelfde (wat uiterlijke verschillen daargelaten) Heeft iemand hier meer informatie over ?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

MnM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:10:
Ik heb sinds dit weekend een Samsung ZV10 van Vodafone, zo op het eerste gezicht lijken deze toestellen nagenoeg hetzelfde (wat uiterlijke verschillen daargelaten) Heeft iemand hier meer informatie over ?
Toestellen zijn praktisch gelijk aan elkaar ja. Buiten dat de ZV10 2 cameratjes heeft zijn ze qua specs gelijk.

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 21:08

MnM

ey Xandalf, long time no see :D

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

_sepulnation_ schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:23:
jah een voorbeeld foto wil ik ook wel eens zien.....

Kunnen op deze telefoon trouwens gewoon gedownloade mp3's afgespeeld worden? ik lees op verschillende plaatse dat dat met vodaphone toestellen niet mogelijk is??

Is deze telefoon trouwens fijn dragen in je broekzak? De dikte van 3.8 cm is best dik, of ligt dat aan mij? en de antenne lijkt me ook een beetje storend. Verder vind ik dit wel de mooiste telefoon (same met de v600i) wat in de aanbieding is bij vodaphone.
Nou mijn zusje heeft er gisteren 1 gehaalt (vodafone Z140 dus) en mp3's werken perfect hoor, gewoon in te stellen als ringtone. :)

Wel jammer van al dat vodafone gedoe in de menu's maar dat scheelt mijn zusje niks dus ach. :) En de draaibare camera is best lachen, alleen jammer dat er geen lichtje opzit.

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 29-12-2005 11:45 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Pagina: 1