Contact management

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik wil mijn contact personen beter gaan beheren. Ik heb een privé telefoon en computer die maar half in sync zijn, heb een zakelijke laptop en telefoon die volledig out of sync zijn..

Nu wil ik mijn contacten centraal gaan managen.. en van daar uit synchroniseren met mijn (werk) lotus notes, (prive) Outlook, (werk) Nokia en (privee) Sony Ericsson. Liefst zou ik groepen maken dat zakelijk en privee enigsinds gescheiden blijft.

Hoe doet de gemiddelde tweaker dit?

Nu we dan toch bezig zijn nog enkele nice to have items:
- mogelijkheid om business cards in te scannen zodat die direct en correct in bestand komen
- mogelijkheid te publiceren naar een (beveiligde) website.
- ..

Ik ben eerst naar mijn lievelings site voor dit soort zaken sourceforge gegaan maar heb daar nul op het request gekregen. Google wil niet zo, heb geen dekkende key words..

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Tweakers doen niet aan contacten beheer?

Er zijn geen tools die deze taak op zich nemen..?

Dus eingelijk een mega converter die alle mogelijke bestandsformaten kan im- / exporteren en liefst ook nog een scanner kan aansturen en kan praten met nokia en andere gsm`s..

[ Voor 50% gewijzigd door Zerveza op 03-11-2005 15:54 ]

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
`k heb de PDA met GPS van de scapino gekocht.. heb er al mijn digitale "sources" mee kunnen synchen.. nu wil ik ook mijn business cards "synchen"

Kent iemand een goed programme voor bij mijn Logitech scanner die aan OCR doet en dat beetje intelligentie heeft wat nodig is om de gegevens van het kaartje juist in een file / Outlook te zetten?

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
kick...