Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zal ik de Motorola ROKR E1 kopen of de Motorola e398 kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zit te twijfelen zal ik de Motorola ROKR E1 kopen of de Motorola e398 kopen? Want ik had gehoort dat de rokr e1 een beetje sloom wordt als je mp3(i-tunes) afspeelt op die telefoon en ik vraag me af heeft de e398 daar ook last van als je mp3 afspeelt dat hij dan sloom wordt?

Maar goed kan iemand mij meschien vertellen welke telefoon ik zal gaan kopen :P want ik zit heel erg te twijfelen.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Tjsa, is toch wel persoonlijk naar mijn idee.
Wanneer je kan leven met de eventuele beperkingen dan moet je gaan voor diegene die je het leukst/mooist vind.
Denk niet dat iemand hier voor jou een keuze kan maken...

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ik heb de motorola e398, (t-mobile branded versie) en hij is inderdaad niet heel snel meer als je mp3 luisterd. maar je kan nog wel gewoon andere dingen doen.

de rokr is volgens mij ontzettend veel duurder, de motorola e398 maar 100, daar moet je ook aan denken he...

maar is de e398 eigenlijk nog wel in de winkels? vlak nadat ik hem op de t-mobile website had besteld is hij er af gehaald, en ik heb hem nooit in een winkel gezien.. mischien dat hij nog in een t-mobile shop is... :)

Verwijderd

ik heb een rokr, ben er erg tevreden mee. :) sowieso vind ik het uiterlijk al mooi maar verder:

itunes laadt wat traag maar ik ga er ook niet op zitten wachten. ik vind hem zelf niet
traag tijdens afspelen.

geluid is heel erg goed. Belgeluid is ook goed, duidelijk geen ruis. menu's zijn duidelijk en de
telefoon is erg makkelijk te bedienen. camera is niet al te best maar daar had ik hem ook niet voor gekozen.

hij voelt lekker solide, knopjes zijn degelijk, en dat pieletje voelt ook degelijk en heb er geen problemen mee.

Verwijderd

hallo,

ik heb gekozen voor de Motorola E398

Ik heb de E398 daarna geflashed met de nieuwste software van de Rokr!
en mijn telefoon is snel!!!

ik verkoop hem heb je interresse mail me: noudverweijen@hotmail.com

http://www.noud.25cm.nl/Motorola_Rokr_E398/