en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Mijn ervaring is dat de signalen niet zo sterk zijn, maar ik heb het nooit door muren geprobeerd...
Verwijderd
Pak je monitor met twee handen vast, knal nu je hoofd tegen de monitor, zo voelt je hand ook aan als je door een muur wilt muizen.... 
Flauw he, ok sorry. Nee volgens mij kan dat in principe alleen met radiogolven, niet met IR.
Hmm het schijnt wel te kunnen, zie ik hieronder
Flauw he, ok sorry. Nee volgens mij kan dat in principe alleen met radiogolven, niet met IR.
JA het kan net gedaan met een Logitech Cordless Wheelmouse.
De mijne heeft vaak al problemen als ik door mijn (houten) bureau heen wil muizen, dus denk niet dat het lukt (of je moet hem tweaken dat ie sterkere signalen stuurt
)
Verwijderd
Draadloze muizen werken toch niet met infrarood, het is toch geen afstandbediening die je een beetje moet richten op de ontvanger. Dus het zal hues wel werkenOp woensdag 17 januari 2001 22:28 schreef AirHead het volgende:
Pak je monitor met twee handen vast, knal nu je hoofd tegen de monitor, zo voelt je hand ook aan als je door een muur wilt muizen....
Verwijderd
NIet door een houten bureau heen? Mijn Logitech iTouch cordless pro (of zoiets) doet 't nog in de woonkamer... da's 3 muren en hemelsbreed een meter of 8 verder nog uitstekend...
Ik heb bij iemand ook een Logitech Cordless Desktop pro geinstalleerd, maar verder dan 5 m (in "open" ruimte) trok ie niet.
Maar dat kan komen omdat hij redelijk dicht bij andere electronische apparatuur stond. Je kunt het ontvangkastje beter een eindje er vandaan zetten.
Maar dat kan komen omdat hij redelijk dicht bij andere electronische apparatuur stond. Je kunt het ontvangkastje beter een eindje er vandaan zetten.
Verwijderd
Mijn Logitech Mouseman Wheel>:) heeft een bereik van ongeveer 10meter ook staat er dan een muur in de weg dus ik neem aan dat hij daar doorheen gaat. Of hij moet een omweg nemen van 50 meter ofzo.:?
Pagina: 1