Toon posts:

Hyperlink koppeling tussen Acces en Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een database gemaakt met daarin een kolom met email adressen. Nu wil ik graag dat je wanneer je werkt met een formulier, op het email adres kunt klikken en dan meteen het scherm van nieuw bericht in outlook wordt geopend met het mail adres al in de adresregel.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar het lukt me alleen om het per record te doen.en dan moet ik het zelf regelen. Ik wil graag dat die kolom standaard een koppeling maakt met outlook en dat gebruikers dit niet zelf hoeven te doen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kijk even in de help van Access onder het kopje hyperlink veld. Daar vind je een stap voor stap instructie. Het is toch echt de bedoeling dat je zelf, voordat je een topic start, op zijn minst de help file raadpleegt en e.e.a. uitprobeert. Het is dan ook slim om in je topicstart precies te vertellen wat je al hebt uitgeprobeed. Je zult dan eerder en betere reacties krijgen i.h.a.

Lees je de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Officesuites en -software - Beleid nog eens door?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.