Toon posts:

[XP] Automatisch minimaliserend Dos scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder windows XP werken wij met een (oud) exact programma onder dos.
als deze opgestart wordt minimaliseerd dit scherm automatisch na een aantal seconden en blijft dit doen.
wat kan hier aan de hand zijn ??
Wie weet het.?

Verwijderd

start run cmd ?
en dan het programma starten

misschien werkt het programma niet onder win xp ? :D

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 11:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er staat gewoon een icoontje op het bureaublad. dit werkt al jaren op deze manier maar nu ineens schijnt er iets veranderd te zijn.
ik ben (as we speak) hitmanpro aan het draaien,

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Misschien eens DOSbox proberen?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Klik eens rechts > eigenschappen op die snelkoppeling. Mijn gok is dat bij het uitvoeren hij op "Minimaliseren" staat. Zo niet, dan is er een ander programma wat de focus van je dosprogramma steelt. Heb je onlangs nieuwe programma's of drivers geïnstalleerd? :)

[ Voor 13% gewijzigd door the_shadow op 02-11-2005 11:15 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Jammer, wel een leuke gok, maar daar had ik al gekeken de eigenschappen staan goed. voor wat uw tweede opmerking betreft denk ik dat u gelijk heeft maar hoe kan ik zoiets controleren ??
en zijn geen nieuwe drivers en/of programma's geinstalleerd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit gaat over Windows XP? :)

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker, dat klopt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zet ik dat nog even in je topic titel cfr. de Windows Operating Systems Policy :)

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Nu heb ik hetzelfde probleem op de zaak ... wij gebruiken een financierings pakket wat nog onder Dos werkt ... nu heeft die gebruiker ook msn en als iemand wat tegen die persoon zegt floept het Dos scherm naar de taakbalk. Nu weet ik dat msn ook uitkan en dat die gebruiker gewoon moet werken >:) .... maar wilde gewoon ff weten of hier een oplossing voor was want ik kan het niet vinden.

ze starten het pakket op met een shortcut naar een dos batch file. Deze start in eerste instantie op in een vester maar dan pas ik de eigenschappen aan en die zet ik op full screen en toepassen op alle vensters etc. zodat deze altijd opstart in full screen.

[ Voor 26% gewijzigd door Tranzy op 02-11-2005 12:40 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1