[styleXP] Vraag over thema's downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb zojuist toch maar StyleXP gedownload.

Nu vind ik de standaard thema's best ok, maar wilde ff wat meer downloaden.

Nu kom ik op de siet www.themexp.org en kan daar verschillende thema's downloaden.

Nu had ik er een gedownload, een .exe, maar bij de installatie ervan krijg ik al meteen te zien dat er een of andere reclameboodschap op die manier kan worden gedistributeerd.

Is dit ok zo? een Visual Style is gewoon een .zip en laad gewoon, alleen dan zonder achtergrond. Is er ergens een handleiding die me laat zien hoe ik precies die thema's allemaal kan installeren? Zijn de .exe's veilig zonder reclame?

Edit: Wat is het verschil tussen een visual style en een thema??

Waar halen jullie de thema's vandaan? En installeer je die ook via de .exe? Ik wil gewoon graag weten of dat geen spyware enzo bevat.

[ Voor 19% gewijzigd door freddyathlon op 02-11-2005 11:40 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zelf maak ik geen gebruik van StyleXP, maar gebruik een gepatched uxtheme.dll. Themes download ik vanaf http://browse.deviantart..../?view=1&order=5&limit=24 .
Daar zitten de themes vrijwel altijd gezipped en kun je ervanuit gaan dat het spywarevrij is. :)

Verwijderd

check: http://www.theskinsfactor.../?page=vportfolio&type=wb

erg vette alienware skins!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoals je ziet is er genoeg te vinden waar je zekerder van kan weten dat er geen spyware inzit. Verder kan in iedere EXE wel spyware zitten; gewoon gebruikmaken van een goede virusscanner zou problemen moeten voorkomen. Maargoed; dit zijn meer algemene adviezen die je zelf ook wel had kunnen bedenken :) Ik stel voor dat je zelf even gaat zoeken om antwoorden op je vragen te vinden; zoals je al vaker is verzocht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.