[Outlook 2000] Out of the office assistant werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• NitroTNT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 13:33
Ik heb het volgende probleem, office 2000 is geinstalleerd op een PC met Windows XP. Hierin is de out of the office assistant aangezet.

Als er een mail naar diegene gestuurd wordt naar diegene van die PC, dan komt er geen out of the office reply terug. Op andere PC's waar gebruik gemaakt wordt van office 2000/2003 werkt de out of the office assistant wel. Er staat een SBS 2003 SP1.

In Exchange staan de vinkjes aan voor: allow out of the office assistant en allow automatic replys (en de vinkjes die standaard al aan staan).

Het enige wat verschilt met de mailbox van die gene en van andere is dat deze gerestored is van een backup pas geleden.

De rechten staan in AD bij exchange advanced hetzelfde als bij andere gebruikers.
Googelen bied momenteel niet de gewenste resultaten.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
op die mailbox (in je AD) staat niet toevallig een 'alternate recipient' geconfigureerd :?

A wise man's life is based around fuck you

• NitroTNT
Nee die staat niet aan. Heb voor de zekerheid ook het outlook profiel een keer opnieuw aangemaakt op de PC waar outlook op staat. Maar dat heeft ook niet geholpen.

• Zwelgje
zijn er nog rules op die mailbox geplaatst (om bepaalde mail te processen) in de KB staat namelijk wel een article (wel mbt exchange 5.5) waarbij out of office niet werkt als een bestaande rule bokt..

• NitroTNT
De rules lijst is helemaal leeg. Ook bij de afwezigheids assistent waar nog meer bepaalde regels toegevoegd kunnen worden zijn er ook geen aanwezig.

• Zwelgje
hoe groot is de mailbox :? je zou anders met exmerge (of via outlook) alles naar een .pst kunnen zetten en dan een nieuwe (lege) mailbox kunnen aanmaken nadat je de oude hebt verwijderd

mischien dat het bij het restoren is misgegaan :? (welke software heb je daarvoor gebruikt :? )

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 11:04

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Kan zijn dat op exchange nivo het niet wordt toegestaan de assistant te gebruiken. Is ergens een selectie vakje. Vraag me niet uit mijn blote bol waar hoor ;).

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Zwelgje
DropDeadGorgeous schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:44:
Kan zijn dat op exchange nivo het niet wordt toegestaan de assistant te gebruiken. Is ergens een selectie vakje. Vraag me niet uit mijn blote bol waar hoor ;).
ff lezen ;) die staan al aan

btw: upgrade naar andere outlook, biedt dat soelaas :?

• NitroTNT
Er wordt nu een PST gemaakt van die mailbox. Er staan geen limits op de mailboxen. Een upgrade naar 2003 zit er momenteel licentie technisch niet in. Om de mailbox te restoren hebben we gebruik gemaakt van Veritas 10.0.

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 11:04

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Stating the obvious again waarschijnlijk, maar is het niet zo dat de OOOA standaard maar 1x een mail verzend per ontvanger? Is dat niet de issue?

Just grabbing at straws here, trying to look like i know what i'm talking about.

Grijpend naar rietjes hier, proberend intelligent over te komen (engels klinkt alleen zoveel leuker :))

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Toch imho wel een Exchange issue, dus ik verplaats even je topic.

Officesuites en -software > Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 00:01
Merendeel van de tijd heeft het te maken met een op exchange niveau gelocaliseerd probleem.

Ik adviseer je om toch even de handleiding van het MS Exchange Blog te volgen:
When OOF doesn't work.

in 100% van alle gevallen heeft dit bij mij gewerkt.

Het probleem ontstaat tijdens het: verhuizen/backup en restoren/migratie van e-mail boxen.

• NitroTNT
De oplossing die Zwelgje aangaf heeft geholpen. Exchange mailbox gedelete, vervolgens weer aangemaakt en de PST teruggezet. Out of the office assistant aangezet en mail erheen gestuurd, kreeg netjes weer een Out of the office mail terug. Bedankt voor alle hulp!
Pagina: 1