Toon posts:

programma om dvd+rw automatisch te wissen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma die een dvd+rw automatisch op een bepaald tijdstip kan wissen.
Ook is het handig dat dit programma freeware is.
Het moet kunnen draaien op een Windows 2003 server systeem.
Ik heb al gezocht op internet, maar heb nog niets kunnen vinden.
Weet iemand z'n programma?

Bvd

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

In de [ur=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9d467a69-57ff-4ae7-96ee-b18c4790cffd&displaylang=en]Windows Server 2003 Resource Kit Tools[/url] zit een tool Dvdburn.exe. Deze heeft ook een switch /erase.

Als je de dvd bijvoorbeeld wil gebruiken als backup medium voor je server, dan zou je een ander programma in een task een iso kunnen laten maken om vervolgens met dvdburn.exe <driver> <image> /erase de dvd te branden :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 12:10

Spotmatic

Ken sent me

the_shadow schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:32:
In de [ur=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9d467a69-57ff-4ae7-96ee-b18c4790cffd&displaylang=en]Windows Server 2003 Resource Kit Tools[/url] zit een tool Dvdburn.exe. Deze heeft ook een switch /erase.

Als je de dvd bijvoorbeeld wil gebruiken als backup medium voor je server, dan zou je een ander programma in een task een iso kunnen laten maken om vervolgens met dvdburn.exe <driver> <image> /erase de dvd te branden :)
Wellicht is het handig om te vermelden: ik gebruik de CDBURN.EXE utility uit dezelfde resource kit, maar deze is niet te gebruiken als je geen administrator bent. Wellicht geldt hetzelfde voor DVDBURN.EXE. Ik zou hier wel rekening mee houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Spotmatic op 02-11-2005 10:36 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter