There is no difference between extreme oppositions.
Anoniem: 29661
Anders: heeft iedereen hetzelfde versie & patchlevel?
En voed die leken een klein beetje op, hier om in paniek raken is net even te veel

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zit hier dan niet je probleem?Laat staan dat ze weten hoe het moet...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Anoniem: 34497

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Scenario werkt niet
cel beveiliging werkt niet
heel raar...
wat ook wel eens gebeurt is dat excel mensen ingelogd laat staan ook als hun pc al uit staat.
zo stond ik pas 2 keer ingelogd in het gedeelde bestand maar bij 1 van af 1-11-05 en 1 vanaf 7-11-05
Kan je me uitleggen hoe ik dat precies doe met die handtekening in VBA?F_J_K schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:10:
Als je een bedrijfsbrede handtekening kunt plaatsen en VBA in je doc wilt hebben, kan je ook aan symptoombestrijding doen door via VBA steeds de blokkering weer aan te zetten. Maar dat is natuurlijk enkel symptoombestrijding. Probeer dus toch uit te zoeken wanneer / door wie (of welke PC) het precies gebeurt.
Ik heb denk ik weinig keus dan de symptomen te bestrijden.
Het zijn hier allemaal flexplekken en 100 pc's checken op iets dat op een willekeurig tijdstip gebeurt klinkt als onbegonnen werk.
Je weet dat cel beveiliging pas werktals je de beveiliging voor worksheet en (soms) workbook goed hebt geregeld?GuuZ1982 schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:40:
ik krijg het niet voor elkaar die cel te beveiligen zodat mensen niet meer de titelblokering kunnen wijzigen.
Scenario werkt niet
cel beveiliging werkt niet
heel raar...
wat ook wel eens gebeurt is dat excel mensen ingelogd laat staan ook als hun pc al uit staat.
zo stond ik pas 2 keer ingelogd in het gedeelde bestand maar bij 1 van af 1-11-05 en 1 vanaf 7-11-05
De korte samenvatting:
Per cel of bereik kan je wat opties instellen (cel eigenschappen, laatste tabblad), maar daar ingestelde beveiligingen werken s als je het hele blad beveiligd (beveiliging-tabblad). Ga verder even spelen met de opties die je daar hebt en het kan wel eens wat worden.
Anoniem: 1335964
ik heb hetzelfde probleem. het lijkt er op dat het komt als iemand het bestand filtert, opslaat en afsluit.
een oplossing heb ik nog niet gevonden
Exact hetzelfde hier en ook mijn bevindingen zijn ongeveer gelijk, alleen heeft er bij mij nog niemand anders in het bestand gewerkt. Het hoeft dus niet eens aan een andere gebruiker dan jijzelf te liggen, zo lijkt het.Anoniem: 1335964 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:40:
Hoi,
ik heb hetzelfde probleem. het lijkt er op dat het komt als iemand het bestand filtert, opslaat en afsluit.
een oplossing heb ik nog niet gevonden