Hallo mensen,
Ik zit me een groot probleem namelijk het volgende:
Ik heb een belkin router. Daar aan zaten altijd 2 laptops en 1 desktop. Afgelopen zaterdag waren me oom en vader bezig me elektriciteit en vloog de stroom er even af.
Sinds dien doet met router heel raar. Me Desktop krijgt gewoon geen ip adress uitgeeld door de DHCP hij krijg 169.254.112.10. Me vader laptop en die van mij krijgen wel een ip adress en werken wel af en toe maar het internet valt heel snel weg ook al zit ik dichtbij en dan krijgen die ook een 169.254.x.x adress. Het rare is als ik internet heb en ik ga me router in en verander wat dan valt me router weg.
Heb hem al eens helemaal gereset en heb nu alleen me eigen laptop erop maar valt af en toe weg. Maar ik blijf gewoon connectie met me router hebben het is altijd 54/48Mbps.
Weet iemand alsjeblieft een oplossing ben nu al 2 dagen bezig en ik word er gefokt van
alvast bedankt,
Ik zit me een groot probleem namelijk het volgende:
Ik heb een belkin router. Daar aan zaten altijd 2 laptops en 1 desktop. Afgelopen zaterdag waren me oom en vader bezig me elektriciteit en vloog de stroom er even af.
Weet iemand alsjeblieft een oplossing ben nu al 2 dagen bezig en ik word er gefokt van
alvast bedankt,