Signatures zijn voor boomers.
Zo ver ik kan zien is wel opgepakt, echter aangezien PcGate een automatische update heeft is de prijs terug in de PW geplaatst. Ik heb nu de koppeling en de prijs verwijderd.
Zeg het gerust als ik nu onzin uitkraam, maar veel aanbieders hebben een direkte link naar het produkt op hun website. Is het niet verstandig om dat te eisen van alle aanbieders die automatisch kunnen updaten? Ik bedoel: hoe kun je in vredesnaam een artikel updaten dat je niet eens verkoopt?!?
De database die de shops voor de Pricewatch gebruiken staat echter los van de database die de shops voor hun shp database gebruiken. Omdat de shops niet dagelijks hun Pricewatch database bijwerken of omdat er fouten in staan komt het voor dat er prijs en productfouten in de Pricewatch voorkomen.
Wanneer een fout in de Pricewatch wordt geconstateerd verwijderen we de prijs. De koppeling incl. de pijs wordt pas verwijderd wanneer wij merken dat de fout terug blijft komen.
Wanneer een fout in de Pricewatch wordt geconstateerd verwijderen we de prijs. De koppeling incl. de pijs wordt pas verwijderd wanneer wij merken dat de fout terug blijft komen.
Dat is niet helemaal waar ik op doel. Ik bedoel: geen direkte link naar een produkt = geen prijs in de pricewatch. Op die manier filter je er iig uit dat shops (door welke oorzaak dan ook) een prijs aan een produkt hangen dat niet in hun assortiment voor komt.
Natuurlijk kun je dan nog altijd hebben dat de link shop DB <-> PW DB op artikel niveau niet zuiver is, maar dat probleem treedt nu toch al (zij het sporadisch) op.
Natuurlijk kun je dan nog altijd hebben dat de link shop DB <-> PW DB op artikel niveau niet zuiver is, maar dat probleem treedt nu toch al (zij het sporadisch) op.
Een directe link geeft niet aan de Pricewatch door of het product bij de shop voorkomt, aangezien deze link ook in de database staat. Enkel het regelmatig bijwerken van de database die de shops voor de Pricewatch gebruiken zorgt ervoor dat dergelijke fouten niet voorkomen.
Pagina: 1