Hoi,
Probleempje, ik heb vandaag mijn moederbord ingebouwd (neo 2 platinum) en met veel pijn en moeite op mn raid0 config van 2 maxline 3 250gb hd's windows geinstalleerd gekregen. Nu had ik een backup op die seagate gemaakt. Ik denk geen probleem plug hem even op de IDE 1 zet hem op master en even terug zetten. Nu ben ik 4 uur verder en hij wordt nog steeds niet herkend in XP. In de bios ziet hij hem wel gewoon. Wat heb ik geprobeerd:
Hele ervaring topic neo2 platinum doorgespit.
Partition Magic -> ziet geen hd
Schijfbeheer van Windows zelf -> geen hd
nForce 3 ultra IDE driver uninstalled, dan reboot, wordt de schijf gevonden alleen komt niet erbij te staan bij 'Deze Computer'
Andere IDE kanaal/ andere kabel / slave gezet.
Vreemd: De PATA controller zegt gewoon dat hij eraan hangt ? ( In xp)

iemand nog een tip/oplossing
p.s mn systeem
neo2 platinum s939
3500+ venice
512x2 v-data pc3200
x800xt pe asus
480watt tagan voeding
audigy 2 zs
wifi kaartje
Probleempje, ik heb vandaag mijn moederbord ingebouwd (neo 2 platinum) en met veel pijn en moeite op mn raid0 config van 2 maxline 3 250gb hd's windows geinstalleerd gekregen. Nu had ik een backup op die seagate gemaakt. Ik denk geen probleem plug hem even op de IDE 1 zet hem op master en even terug zetten. Nu ben ik 4 uur verder en hij wordt nog steeds niet herkend in XP. In de bios ziet hij hem wel gewoon. Wat heb ik geprobeerd:
Hele ervaring topic neo2 platinum doorgespit.
Partition Magic -> ziet geen hd
Schijfbeheer van Windows zelf -> geen hd
nForce 3 ultra IDE driver uninstalled, dan reboot, wordt de schijf gevonden alleen komt niet erbij te staan bij 'Deze Computer'
Andere IDE kanaal/ andere kabel / slave gezet.
Vreemd: De PATA controller zegt gewoon dat hij eraan hangt ? ( In xp)

iemand nog een tip/oplossing
p.s mn systeem
neo2 platinum s939
3500+ venice
512x2 v-data pc3200
x800xt pe asus
480watt tagan voeding
audigy 2 zs
wifi kaartje
[ Voor 9% gewijzigd door Magnolia op 02-11-2005 01:03 ]
Ontspan.