Epson Stylus Photo 1270 print geen druppel meer.

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 07:56
Ok, niet zo lache. Mn Epson printte bij blauwe vlakken met strepen erdoor. Geel en rood ging prima. Nu heb ik m geprobeerd te cleanen en powercleanen dmv de knop, maar dit gaf nauwelijks verbetering.

Hierna heb ik na het doorlezen van wat topics de printerkop eruit gehaald en met een theedoek met warm water afgenomen. Teruggezet en het resultaat was, laat ik zeggen anders.

Hierna weer de printerkop verwijderd, maar nu laten weken in een bakje met warm water. Na een paar minuten teruggeplaatst, maar nu begint de print met goede kleuren, maar wordt steeds valer. Aan het einde van de foto print ie niks meer. De 30 prints daarna zijn ook allemaal wit. Er komt geen druppel meer uit!!?

Na het lezen van deze topics:
Printer print witte pagina's??
Nieuw inkt maar print niks......
Printer print niks op papier
[rml][ Printer] Epson print niet meer 'op' papier[/rml]
[rml][ Pics] Valt mijn Epson Photo 810 nog te redden?[/rml]

heb ik de kop er weer uitgehaald en met pure alcohol laten weken. Na het terugzetten geen resultaat! Er zit wel inkt in de kop, want bij het weken met de alcohol kwam er wel weer kleur uit de kop, dit had ik met het water toch wel al eruit geweekt.

Wat kan ik nu nog doen? :/

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 07:56
Gisteravond nog maar even met bruut geweld geprobeerd. Ik had nog een lucht spuitbus met zo'n rood sprietje. Die heb ik op elke inktkopje aan de bovenkant erop gezet met een inktvlek op het papier eronder als gevolg. Hij is dus niet verstopt en ik denk zelf dat ik de electronica naar zn grootjes heb geholpen.

Wel vaag dat ie dan de laatste A4 van normaal printen naar blanco gaat?? Het lijkt me dat elektronica het doet of het niet doet, niet er tussenin. :?