Toon posts:

Acer 1692wlmi maakt me gek!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik sta op het punt mijn laptop uit het raam te gooien!

mijn laptop bevriest constant! echt heeeeeeel vaak om de 5 a 10 min
en soms kan ik de helemiddag doorwerken zonder dat ie vastloopt:s

nou was de laptop met dit probleem teruggestruurd naar acer voor reparatie maar die konden niks vinden..
en ik kreeg vanmiddag mijn laptop terug en het eerste wat ie doet bij het windows opstartlogo is VASTLOPEN!!!!!!
zijn ze daar misschien debiel dan? :(

nou wou ik graag weten of misschien iemand van jullie het weet?
misschien bios updaten? dat durf ik niet zo goed ivm vastlopen

ik heb mijn laptop nodig voor school want ik heb geen boeken en door die reparatie loop ik al een week achter en ben nogsteeds bij hetzelfde probleem dat ik er niet mee kan werken..

bij de algemene acertopic worden mijn vragen meestal overgeslagen
daarom maak ik nu een apart topic aan in de hoop dat iemand het antwoord weer..

bedankt alvast

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Heb je er al eens aan gedacht je Windows-installatie opnieuw te installeren? Ik heb het ook wel eens op mijn desktop-pc, maar dat komt dan gewoon doordat Windows zodanig vervuild is dat het niet vlekkeloos meer loopt.
(En boos worden heeft overigens geen zin, daarvan gaat ie niet beter werken ;))

Verwijderd

Topicstarter
ja ook al gedaan de orginele van acer
de orginele home van mn desktop en ook een versie van xp proff.. helpt niks

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2025
Hier heb ik ook last van gehad met mijn oude aspire 1300... Hij is 4 keer terug geweest naar acer, ze hebben iedere keer het mobo vervangen.. Maar de problemen hielden aan. Na vele boze telefoontjes en het inzetten van een advocaat heb ik uiteindelijk een nieuwe Travelmate 660 gekregen.

Maar die freezes, je kunt er zelf niks aan doen heb ik het idee. Ik heb toen ook echt alles geprobeerd!

offtopic:
sorry voor de lekker motiverende post

Verwijderd

Hoeraa!

Hier hebben we een apart lopend topic voor! :) [rml][ Ervaringen] Acer Aspire 169x serie deel 3[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
jeeeej!

als je had gelezen zie je dat ik daar al een aantal keer mijn probleem heb neergezet maar geen antwoord kreeg

• Dekaasboer
  • Laatst online: 09-02 21:47
Stof zal er wel niet meer in zitten.

Ik denk dat de voeding van je laptop kapot is, en anders het geheugen.

Trek anders eens je batterij eruit, hang hem aan de netspanning en probeer het dan eens.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:20

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En controleer de temperaturen. Everest leest ze bij mij gewoon uit.

Misschien eens met de Ultimate Boot Cd het geheugen testen? (memtest staat op die cd)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal even die ultimate boot cd proberen!

maakt niet uit of ik op netstroom of batterij werk..
hopelijk wordt ik wijzer van die cd }:O

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even vanalles getest maar werkt goed..

Ik heb windows weers opnieuw geinstalleerd en toen bleef ie draaien daarna heb ik java+azureus geinstald en toen liep ie weeeeeeeer vast.. waarom met deze proggies?

hoe moet ik nu java installeren?

Verwijderd

nou uhhh, lijkt me dat je die niet voor school nodig hebt..

als ik jou was zou ik eens grondig me systeem testen, met sisoft sandra oid
zodat je er achter komt waaaar het nou precies aan ligt..

en natuurlijk zorgen dat je alle hotfixes hebt.
(je hebt er geen brakke /gekopieerde xp pro op gezet? :o )

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz

ik installeer epowermanagment van acer en mijn laptop crasht gelijk, en zonder blijft ie wel draaien maar hoe kan ik dan instellingen van helderheid van mn beeld enzo instellen?

Verwijderd

Hij is stuk. Stuur hem opnieuw op en laat de klacht die je hebt constateren door een medewerker van de winkel waar je hem hebt gekocht.

Herhaal dit een aantal keer mocht er geen verbetering zijn en dan zit je inmiddels in de positie om een andere notebook te eisen. Succes :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:26:
Herhaal dit een aantal keer mocht er geen verbetering zijn en dan zit je inmiddels in de positie om een andere notebook te eisen. Succes :P
was het maar zo'n feest daar heb ik helaas de tijd niet voor..
het is gewoon een miskoop helaas |:( ik zal er voorlopig mee moeten leven dat ie vastslaat iig tot het einde van het schooljaar

maar bedankt voor de reacties in ieder geval

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:29:
hmmzz

ik installeer epowermanagment van acer en mijn laptop crasht gelijk, en zonder blijft ie wel draaien maar hoe kan ik dan instellingen van helderheid van mn beeld enzo instellen?
Dat is tijdelijke solution voor je probleem.

Als je b.v. verse Windows XP installatie op doet (dus niet met Acer cd) kan het gebeuren dat CPU driver onjuist is. Bij mij geval gaat Dell crashen als ik stroomstekker eruit trek.
CPU driver verwijderen en door Windows zelf juiste pakken.
Daarmee is mijn Dell weer in orde, zonder crash na netstroom eraf halen.

Idee voor jouw? Onjuiste drivers kunnen ook crashen.

• Double J
  • Laatst online: 04-11-2025
Even een ding... Als je wacht tot het einde van het jaar, dan krijg je echt geen nieuwe notebook meer, dat kan ik je zeggen. Want dan gaan ze vragen waarom je niet eerder met de problemen gekomen bent.

Stuur hem gewoon op en gebruik tijdelijk een oude PIII of zo... Maar stuur hem alsjeblieft op, anders is ie straks niks meer waard!
Pagina: 1