"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"
Alletwee in dezelfde werkgroep of domein?
Wijzigen kan bij (Alt+Deze computer) eigenschappen van Deze Computer -> Computernaam -> Wijzigen en dan 'zouden' ze elkaar moeten kunnen vinden
Wijzigen kan bij (Alt+Deze computer) eigenschappen van Deze Computer -> Computernaam -> Wijzigen en dan 'zouden' ze elkaar moeten kunnen vinden
sorry dat was ik vergeten erbij te zetten:
ze zitten allebei in dezelfde werkgroep
ze kunnen elkaar niet pingen
ze zitten allebei in dezelfde werkgroep
ze kunnen elkaar niet pingen
"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"
nee beide firewalls staan nu uit en het lukt nog niet...
Verwijderd
heb je de firewall van windows of een ander progsel uitgezet?
en daarnaast, heeft je router ook bepaalde policies die LAN->LAN blokkeren ofzo?
pingen zou sowieso moeten werken.
hoe staat je subnet?
en daarnaast, heeft je router ook bepaalde policies die LAN->LAN blokkeren ofzo?
pingen zou sowieso moeten werken.
hoe staat je subnet?
ik heb de firewall in de router uitgezet en de windhoos firewall stond al uit...nu kan ik wel vanaf mijn vaste pc mijn laptop zien (dmv look@lan en pingen) maar niet andersom
Pagina: 1