Ik ben laatste tijd op zoek gegaan naar een nieuwe headset/koptelefoon voor mijn televisie. Ik kijk graag DVD's van series (Friends, Will & Grace, Joey enz.) maar dat gebeurd ook vaak wanneer me ouders al op bed liggen dus moet ik een koptelefoon hebben. Had eerst een waardeloze plantronics die na een uurtje flink gaat irriteren aan me oren. (Hij lijkt op deze. Daarnaast irriteer ik me vreselijk aan de kabel die langs me lichaam loopt en is de kabel te kort om in me nest te liggen en tv te kijken. Mijn idee was dus om voor een draadloze headset te gaan. Ik heb even gezocht en kwam uit bij de RS serie van Sennheiser (RS110, RS115, RS120). Ik wilde maximaal 50 a 100 euro voor uitgeven dus budgettechnisch gezien is het een prima ding. Maar dat zegt natuurlijk nog niets over de kwaliteit. Ik heb wat uurtjes verdiept in veel tekst van de GoT search maar kwam 0,0 tegen over de RS serie (alleen de RS65). Wat ik wel tegen kwam is dat de goedkopere Sennheisers nogal waardeloos waren en dat draadloze headsets waardeloos waren (deze berichten waren al wat gedateerd).
Ik heb dus de volgende vragen:
- Zijn draadloze headsets nog steeds zo waardeloos (in mijn budget)?
- Zijn de Sennheiser RS110/RS115/RS120 waardeloze rotzooi dingen?
Als bovenste beide vragen met ja beantwoord worden, vrees ik dat ik dan maar moet verdiepen in de Sennheiser HD serie of eventueel andere headsets (AKG enz.)
Ik heb dus de volgende vragen:
- Zijn draadloze headsets nog steeds zo waardeloos (in mijn budget)?
- Zijn de Sennheiser RS110/RS115/RS120 waardeloze rotzooi dingen?
Als bovenste beide vragen met ja beantwoord worden, vrees ik dat ik dan maar moet verdiepen in de Sennheiser HD serie of eventueel andere headsets (AKG enz.)