gsm monitoring

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
beste tweakers

Ik weet niet of ik ik in de juiste forum ben maar een andere kon ik niet vinden die in de buurt kwam.
Een klant van mij vroeg mij het volgende.Een vrachtwagen bedrijf heeft 60 chauffeurs en allemaal een mob. telefoon. Nu was het zijn bedoeling om die gespreken/sms bij te houden via de pc. De vraag was of er software bestond om dit te zien het gaat erom hoelang en met wie er gebeld/gesmst word . De inhoud is niet zo interesant maar hij wil gewoon een overzicht van de gemaakte gesprekken ongeveer het idee wat kpn ook heeft met het vaste telefoon net dus als ik nu bel en ik log in op kpn.nl dat ik kan zien dat ik gebeld heb en met wie deze info is genoeg voor de klant. Als het software geld kost is dat geen probleem en als het mider legaal is dat is dit ook geen probleem maar de bedoeling is om het telefoon verkeer wat in te dammen. :?

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
transport bedrijf waar ik werkte deden dit via t-mobile en online kon je dan zien hoe en wat per nr en tijdstip !!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Die software bestaat en draait op de systemen van de provider. Die stuurt op aanvraag een gespecificeerde rekening.

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
Het word dan een probleem denk ik, want ze hebben alles via het kpn netwerk. en dat opsturen duurt te lang voor de baas van het bedrijf hij wil het gelijk kunnen zien of tenminste binnen 5 a 10 minuten

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Bij Orange kan ik online mijn gespecificeerde rekening opvragen.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Het zal hoe dan ook niet mogelijk zijn eigen software te gebruiken, tenzij je eerst inbelt naar je eigen server en alle gesprekken via de server laat lopen. Aangezien het hier niet om VoIP telefoons gaat, maar gewone telefoons, zou ik niet weten hoe je dit zou moeten laten verlopen. Je zou dan in ieder geval telefoon proxy software nodig hebben, maar ik weet niet of deze gewoon beschikbaar is voor normale telefoons (zal haast wel, maar ik zou niet weten hoe of wat).

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1