Toon posts:

Image niet zichtbaar op enkele pc's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke lekkere vage titel!

Wat is het probleem? Ik heb een site gemaakt en ik roep een afbeelding op vanuit een MySQL database. Voor 9 van de 10 gebruikers is deze dan zichtbaar en deze andere dus juist niet. Er komt geen kruisje op deze plaats te staan. Er staat gewoon helemaal niets.

De gebruiker maakt gebruik van internet explorer en het besturingssysteem Windows XP. Net als alle andere gebruikers.

Nu is mijn vraag is dit een instelling van je browser??? Ik heb al gekeken bij internet opties geavanceerd maar kan het dus niet vinden. Misschien dat andere mensen hier al eens mee te maken hebben gehad?

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Is je site wel valid HTML volgens de W3C normen?. Als je een IMG tag gebruikt met een voor iedereen beschikbare url zou het geen probleem moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruike de volgende regel:

[img]"userimage/<?=$row_foto['afbeelding']?>"[/img]

Ik weet niet wat hier fout aan is???

Verwijderd

Misschien een vaag programma op je computer staan die advertenties blokkeert?

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:22:
Ik gebruike de volgende regel:

[img]"userimage/<?=$row_foto['afbeelding']?>"[/img]

Ik weet niet wat hier fout aan is???
'alt' is tevens een verplichte parameter, buiten dat kan het idd een advertentieblokkeerprogramma of iets dergelijks zijn...

[ Voor 32% gewijzigd door Upsal op 01-11-2005 22:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat "alt" alleen voor submit type=image verpicht was. :/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje logisch nadenken over waar je een topic plaatst kan geen kwaad... :z

Move VB -? W&G

Oslik blyat! Oslik!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:12
Kijk of je op de PC waar het niet werkt wel gewoon het plaatje te zien krijgt als je het los opvraagt.

Dus de url voor het plaatje in de adresbalk typen.

Als die dat ook niet doet, moet je kijken of hij wel het hele plaatje goed doorstuurd en ook de gegevens flusht en de url ook afsluit. En of de juiste MIME type wordt meegestuurd.

let the past be the past.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:02

Onbekend

...

Is er een verband met eventuele versienummers (updates) van IE ?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Om het probleem inzichtelijk te krijgen is het handig om te weten of (1) enkel de naam van je plaatje uit een database komt of (2) ook de inhoud van het plaatje uit een database komt.

Verder ben ik benieuwd of de betreffende clients het alleen bij jou website hebben of ook bij andere websites. Overigens is het handig om te weten welke versie van MSIE de betreffende gebruiker heeft. En kan deze gebruiker de betreffende afbeelding zien als je het plaatje naar hem/haar mailt als attachment en hij/zij het dan in MSIE sleept/opent? Dat is, als de gebruiker mee kan en wil testen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bekijk eens de source van een PC die wel en niet werkt. Zie je daar verschil in?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Oke daar zijn we weer:

De versie van IE waar de gebruiker mee werkt is hetzelfde als alle andere gebruikers. De gebruiker heb ik naar een andere site gestuurd waar dit precies hetzelfde is nagebouwd. Hier ziet de gebruiker wel alles.

Nu is er op de site 2 keer een foto boek geamaakt en wat blijkt het andere fotoboek kan ze wel gewoon zien 8)7 Dit fotoboek schrijft de foto's naar dezelfde map als waar ze de foto's niet kan zien. Kan dit het zijn????????

Ik heb de scripts van de ene pagina die het wel doet naast de andere pagina gehouden die het niet doet en zie verder geen verschil.

Ik heb een map aangemaakt genaamd userimage deze alle atributen meegegeven. Hier wordt de foto naar toe gestuurd en de naam van de image wordt doorgestuurd naar de database.

Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt _/-\o_

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Heb je een voorbeeld online? Staan alle rechten goed? Hoe ziet de HTML er bij diegene uit? Is de pc van die persoon niet gewoon fucked?
Pagina: 1