Ik wil binnenkort een laptop kopen. Aangezien dit m'n eerste laptop wordt ben ik me aan het verdiepen in wat er allemaal te koop is en tegen welke prijs. Nu zie ik erg veel laptops met een breedbeeld scherm en daar ben ik niet zo kapot van. Liever heb ik een 15" scherm met verhouding 4:3.
Minimale specs die een laptop voor mij moet hebben:
processor: PM-740 of Turion MT30
15" sxga(+), dus 4:3 verhouding.
512 MB geheugen
60 GB harddisk
DVD brander
WLAN
Grafische kaart is niet zo belangrijk, als 2D applicaties maar een beetje normaal draaien is het al goed.
Na veel lezen o.a. op dit forum zag ik dat Asus een M6V heeft die met een 15" sxga+ scherm geleverd kan worden en voldoet aan de rest van mijn eisen. Helaas is deze laptop eigenlijk net boven mijn budget (ik wilde maximaal 1200 euro uitgeven). Verder zie ik weinig laptops die een scherm met 'normale' verhouding hebben en een resolutie van minimaal sxga.
Weten jullie nog goede alternatieven?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Patrick
Hmmmm.... Als ik alle postings (en dat zijn er nog al wat) over de M6V lees wordt ik wel enthousiast. Misschien moet ik mijn budget iets oprekken....?
Minimale specs die een laptop voor mij moet hebben:
processor: PM-740 of Turion MT30
15" sxga(+), dus 4:3 verhouding.
512 MB geheugen
60 GB harddisk
DVD brander
WLAN
Grafische kaart is niet zo belangrijk, als 2D applicaties maar een beetje normaal draaien is het al goed.
Na veel lezen o.a. op dit forum zag ik dat Asus een M6V heeft die met een 15" sxga+ scherm geleverd kan worden en voldoet aan de rest van mijn eisen. Helaas is deze laptop eigenlijk net boven mijn budget (ik wilde maximaal 1200 euro uitgeven). Verder zie ik weinig laptops die een scherm met 'normale' verhouding hebben en een resolutie van minimaal sxga.
Weten jullie nog goede alternatieven?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Patrick
Hmmmm.... Als ik alle postings (en dat zijn er nog al wat) over de M6V lees wordt ik wel enthousiast. Misschien moet ik mijn budget iets oprekken....?
[ Voor 10% gewijzigd door PatrickvL op 01-11-2005 23:01 ]