Toon posts:

Foutmelding Firefox 1.0.7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Firefox opstart krijg ik de hieronderstaande foutmelding te zien: kent iemand deze en zo ja, hoe verhelp ik dit? Ik heb de Chkdsk-utility gedraaid en heeft niet geholpen.
Afbeeldingslocatie: http://62.59.25.168/tweakers/scrdmp-firefox-error.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 21:33 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het lijkt op je cache. Heb je al geprobeerd die te legen (of eventueel een nieuw profiel aanmaken)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
Ik zou zeggen, probeer chkdsk eens :)

Probeer anders FF even opnieuw te installeren, als je dit doet moet je (nadat je FF weggegooid heb) ook de map C:\Documents and Settings\jur\Application Data\Mozilla\Firefox weggooien.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Niks123Random3 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:34:

Probeer anders FF even opnieuw te installeren, als je dit doet moet je (nadat je FF weggegooid heb) ook de map C:\Documents and Settings\jur\Application Data\Mozilla\Firefox weggooien.
Chkdsk heeft 'ie al gerund, zoals in de openingspost vermeld staat.
Ik denk toch dat het aan de cache ligt, wat BtM909 ook al zei en wat te zien is aan de foutomschrijving in de screenshot.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Niks123Random3 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:34:

Dat is net zoiets als zeggen dat je Windows opnieuw moet installeren omdat je notepad.exe niet meer werkt. Een non-oplossing dus op dit moment IMHO. Wat de TS zou kunnen doen: is het legen van zijn cache.

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Heb je chkdsk met de /f optie gedraait? (zo nee, doe dat dan eens, want zonder /f zal chkdsk eventuele problemen niet oplossen). Als je "chkdsk /f" onder windows uitvoert zal 'ie waarschijnlijk (zeker) aangeven dat chkdsk bij de volgende reboot wordt uitgevoerd (dus je moet dan even herstarten).

Misschien lost dit het al op, had je het al met /f geprobeerd (en dat loste het probleem niet op) dan zou ik zelf toch Firefox opnieuw installeren zoals anderen al aangaven.

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dank voor jullie replies! Na mijn post heb ik de chkdsk /f (ik had alleen chkdsk zonder 'f' gebruikt) gedraaid, die vervolgens bij mijn eerstvolgende reboot werd uitgevoerd, en daarna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Ik blijf wel benieuwd naar de oorzaak van deze foutmelding.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 11:18 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Aan de foutmelding te zien is er een bestandje in je FF cache corrupt geraakt. Kan gebeuren (programma geforceerd afsluiten terwijl deze nog bezig is een bestand te schrijven, bijvoorbeeld). Het gewoon leeg maken van de cache map had ook gewoon gewerkt, gok ik :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1