CLB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:38:
ik gebruikte met m'n SE T610 en SE K700i het progje: BT Control
Even kijken of 't nog op m'n computer staat, want waar ik 't vandaan heb
Je moest dan 'n compoort aanmaken ofzo waar de computer via BT connectie maakte met de telefoon. Je kan dan met de joystick je cursor bewegen en aan alle toetsen van de telefoon kon je een eigen progje: winamp, powerpoint, word, IE enzovoort 'hangen'
met de driver die winxp standaard had was er totaal niks nodig, geen instellingen, geen extra proggie, niks!.
Ik selecteerde toen op mijn telefoontje extern bureaublad en kon met het joystickie de muis overnemen. Nu ik de bij de dongle bijgeleverde driver gebruik reageert pc der niet meer op. Mobiel connect zonder fouten maar muis beweegt totaal niet, knopjes wordt ook niet op gereageerd....
Het bluetooth icoon in de taakbalk geeft trouwens wel activiteit aan, het witte deel wordt groen...
Laat maar, heb em al werkend! :
1. ik klik met r-muisknop op bluetooth taakbalk icoon
2. klikje op "wizard setup van bluetooth"
3. klikje op "ik weet welke service ik wil gebruiken en ik wil een bluetooth apparaat opzoeken dat deze service kan leveren
4. human interface device gekozen
5. dan telefoon laten vinden en op ok klikken
toen werden er drivers geinstalleerd en nu kan ik de muis weer overnemen!!
[
Voor 33% gewijzigd door
Raven op 04-11-2005 19:47
]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde