Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben op zoek naar een programmaatje om mijn pc te besturen via bluetooth op mijn samsung E720.
Met besturen bedoel ik: windows media player beheren, dat is eigenlijk het voornaamste wat ik zoek. Weet iemand zoiets? OS=XP PRO

edit: heb niets kunnen vinden op het net.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry mensen voor mijn snelle kick, maar heb morgen een presentatie en dan is dit toch wel heel gemakkelijk. ;)

Modbreak:whatever de reden ook is; GoT is geen helpdesk waar je binnen zoveel tijd reactie moet krijgen. Iedereen hoort de forumregels te respecteren, ook jij. Niet kicken binnen 24 uur dus.

[ Voor 48% gewijzigd door Korakal op 05-11-2005 00:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
pleass weet niemand dit? :/ :? 8)7 |:(

Verwijderd

Ik gebruik altijd Bemused voor mijn nokia 6230, werkt perfect.. werkt wel het beste met winamp 5 maar voor de samsung weet ik het niet.

Google ff op bemused, succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:36:
Ik gebruik altijd Bemused voor mijn nokia 6230, werkt perfect.. werkt wel het beste met winamp 5 maar voor de samsung weet ik het niet.

Google ff op bemused, succes :)
dankje, ik zal eens even rondneuzen op google:P, zo'n reacties zoek ik _/-\o_

Edit: Werkt niet, alleen op symbian gestuurde telefoons

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 22:43 ]

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Is dit misschien iets?

Edit:
Overigens krijg ik stapels hit als ik zoek op "bluetooth control mediaplayer" met google, dus ik weet niet precies waar je hebt gezocht... :?

[ Voor 47% gewijzigd door JvW op 01-11-2005 22:47 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
MediJack schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:45:
Is dit misschien iets?

Edit:
Overigens krijg ik stapels hit als ik zoek op "bluetooth control mediaplayer" met google, dus ik weet niet precies waar je hebt gezocht... :?
ja ik ook, maar dat is dus vooral voor smartphones, het programmaatje wat je net hebt gegeven is ook alleen voor smartphones, ik heb er nog geen 1 voor een samsung kunnen vinden hoor :?

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand dit? heb het toch echt heel dringend nodig op school morgen, maarja zelf ook een beetje laat.. :X

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Met samsung telefoons kan het niet. Met de d500 niet en de e720 ook niet. de software en bleutooth van samsung is heel slecht compatebel met andere software vandaar. sorry.

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:07:
Met samsung telefoons kan het niet. Met de d500 niet en de e720 ook niet. de software en bleutooth van samsung is heel slecht compatebel met andere software vandaar. sorry.
bedankt voor je reactie, dan maar de t630 van me broertje meenemen.. :X

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Hmmm... Ok, die slag is voor jou. Nu ben ik niet zo thuis in de mobiele telefoons, en heb het nog altijd prima voor elkaar met een telefoon die alleen maar kan bellen en sms-en.

Anyway.... Deze dan?

Kan niet helemaal uitvinden of het iets voor je is. Jouw specifieke telefoon staat niet in de lijst, maar dat zegt niet alles volgens de site.

Die T630 stond er wel bij, geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door JvW op 01-11-2005 23:10 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Topicstarter
MediJack schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:10:
Hmmm... Ok, die slag is voor jou. Nu ben ik niet zo thuis in de mobiele telefoons, en heb het nog altijd prima voor elkaar met een telefoon die alleen maar kan bellen en sms-en.

Anyway.... Deze dan?

Kan niet helemaal uitvinden of het iets voor je is. Jouw specifieke telefoon staat niet in de lijst, maar dat zegt niet alles volgens de site.

Die T630 stond er wel bij, geloof ik
zal het ook wel niet doen dan :P kyk zo wel even, voor de t630 heb ik al FMA (Float mobile's Agent) maar toch bedankt voor de moeite :D

edit: werkt ook niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 23:17 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

toen ik de driver van winxp gebruikte bij mijn bluetoothdongle van sitecom (cn-500 of sow) kon ik gewoon de muis overnemen met mijn SE k750i. Maar sinds ik de driver van de bijgeleverde cd heb geinstalleerd kan ik de muis niet meer overnemen.
Mobiel maakt verbinding met pc maar muis beweegt niet.

Rara hoe kan dat?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 16:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

bartgrefte schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:02:
toen ik de driver van winxp gebruikte bij mijn bluetoothdongle van sitecom (cn-500 of sow) kon ik gewoon de muis overnemen met mijn SE k750i. Maar sinds ik de driver van de bijgeleverde cd heb geinstalleerd kan ik de muis niet meer overnemen.
Mobiel maakt verbinding met pc maar muis beweegt niet.

Rara hoe kan dat?
Dan ondersteunt de bijgeleverde BT-driver geen HID; of je hebt HID control niet aangevinkt bij je BT instellingen. De drivers van WinXP SP2 ondersteunen inderdaad wel HID en dat werkt ook prima, dus waarom zou je nog de drivers van die CD gebruiken? Uninstall zou ik zeggen, als dat niet voldoende is: BT dongle eruit, (eventueel na opnieuw opstarten) weer erin; windows zelf drivers laten vinden en installeren.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:38:
[...]

dankje, ik zal eens even rondneuzen op google:P, zo'n reacties zoek ik _/-\o_

Edit: Werkt niet, alleen op symbian gestuurde telefoons
de nokia 6230 is geen symbian phone hoor. als je iets verder rondkijkt op de bemused site, zie je dat er ook een java versie is, die waarschijnlijk wel werkt op je 720.....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Topicstarter
qrazi schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:29:
[...]

de nokia 6230 is geen symbian phone hoor. als je iets verder rondkijkt op de bemused site, zie je dat er ook een java versie is, die waarschijnlijk wel werkt op je 720.....
waar dan? misschien een linke? :?

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11 08:10

Pompiedom

Don't panic

Ik gebruik een programma wat het als extraatje heeft float mobile agent-2.0 even googlen je vind m zo :)

er zitten standaard scripts bij om oa itunes te besturen ik dacht ook mediaplayer maar moet je even zien

bij mij werkt het iig op mn SE T610

--edit

en een linkje

http://fma.sourceforge.net/index2.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Pompiedom op 02-11-2005 18:50 ]

We create our own reality

Verwijderd

Topicstarter
pompiedom schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:48:
Ik gebruik een programma wat het als extraatje heeft float mobile agent-2.0 even googlen je vind m zo :)

er zitten standaard scripts bij om oa itunes te besturen ik dacht ook mediaplayer maar moet je even zien

bij mij werkt het iig op mn SE T610
Bedankt, maar als je even naar boven had gescrolld had je kunnen zien dat het niet werkt, alleen op een SE. Toch bedankt voor het reageren, kan iemand anders hier bemused zoeken voor java?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SnoeiKoei schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:02:
[...]

Dan ondersteunt de bijgeleverde BT-driver geen HID; of je hebt HID control niet aangevinkt bij je BT instellingen. De drivers van WinXP SP2 ondersteunen inderdaad wel HID en dat werkt ook prima, dus waarom zou je nog de drivers van die CD gebruiken? Uninstall zou ik zeggen, als dat niet voldoende is: BT dongle eruit, (eventueel na opnieuw opstarten) weer erin; windows zelf drivers laten vinden en installeren.
waarom? omdat ik anders geen meerdere bestanden tegelijk(achter elkaar dus) kan versturen van/naar telefoon.

Human Interface Device is trouwens wél aanwezig, enigste optie is "veilige verbinding" maar die is grijs, kan dus niet geselecteerd worden....

Iemand oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 02-11-2005 22:27 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 17:11
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:43:
[...]

waar dan? misschien een linke? :?
http://elektron.its.tudelft.nl/~jkohne76/

btw: ik heb zelf nu een nokia 3230, die dus wel symbian is. ik ben al een tijdje op zoek naar een desktop remote control programma.... hetgene wat er het dichts bij in de buurt komt is http://mtvoid.com maar daar moet je voor betalen. werkt overigens wel erg goed, ik heb em o.a. getest om mijn windows mce te besturen vanaf t toilet....
bemused werkt hier ook, maar je kunt helaas geen desktop zijn op je telefoon, alleen je winamp playlist...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

ik heb topic geopend over bemused, qrazi, maar misschien kan jij me helpen. ik krijg steeds een time out error, weet jij misschien waar dit aan kan liggen?

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 20:20
anders puppetmaster, die heb ik. werkt erg goed
http://www.lim.com.au/PuppetMaster/

Verwijderd

ik kan nu wel connecten en volgens mij zelf het zo krijgen dat de pc dus commando's ontvangt, maar hij zegt 'couldn't read command 995'. Misschien dat ik het programma/remote apparaat op een of andere manier toegang moet geven tot de pc?

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:20
Ik sluit me bij Mad_Cow aan, hier heel goede ervaring emt Puppetmaster.
Moet wel zeggen alleen ervaring met Nokia, wil binnenkort kijken of mijn 9500 ook met puppetmaster werkt.

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

bij puppetmaster blijft ie hangen bij 'negotiating'.. ? kun je ergens de rechten van bluetooth instellen bij xp?
[edit] unable to open serial port.. is de melding. Hoe krijg ik dat okay?
[edito 2] yeah, werkt eindelijk! hoe vet, die mouse mode! :7 zusje schrok zich kapot >:) . kan helaas niet mededelen hoé ik het werkend gekregen heb :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 20:34 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:26:
[...]

waarom? omdat ik anders geen meerdere bestanden tegelijk(achter elkaar dus) kan versturen van/naar telefoon.

Human Interface Device is trouwens wél aanwezig, enigste optie is "veilige verbinding" maar die is grijs, kan dus niet geselecteerd worden....

Iemand oplossing?

Oscar Wilde

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

ik gebruikte met m'n SE T610 en SE K700i het progje: BT Control
Even kijken of 't nog op m'n computer staat, want waar ik 't vandaan heb :?

Je moest dan 'n compoort aanmaken ofzo waar de computer via BT connectie maakte met de telefoon. Je kan dan met de joystick je cursor bewegen en aan alle toetsen van de telefoon kon je een eigen progje: winamp, powerpoint, word, IE enzovoort 'hangen'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CLB schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:38:
ik gebruikte met m'n SE T610 en SE K700i het progje: BT Control
Even kijken of 't nog op m'n computer staat, want waar ik 't vandaan heb :?

Je moest dan 'n compoort aanmaken ofzo waar de computer via BT connectie maakte met de telefoon. Je kan dan met de joystick je cursor bewegen en aan alle toetsen van de telefoon kon je een eigen progje: winamp, powerpoint, word, IE enzovoort 'hangen'
met de driver die winxp standaard had was er totaal niks nodig, geen instellingen, geen extra proggie, niks!.
Ik selecteerde toen op mijn telefoontje extern bureaublad en kon met het joystickie de muis overnemen. Nu ik de bij de dongle bijgeleverde driver gebruik reageert pc der niet meer op. Mobiel connect zonder fouten maar muis beweegt totaal niet, knopjes wordt ook niet op gereageerd....

Het bluetooth icoon in de taakbalk geeft trouwens wel activiteit aan, het witte deel wordt groen...

Laat maar, heb em al werkend! :
1. ik klik met r-muisknop op bluetooth taakbalk icoon
2. klikje op "wizard setup van bluetooth"
3. klikje op "ik weet welke service ik wil gebruiken en ik wil een bluetooth apparaat opzoeken dat deze service kan leveren
4. human interface device gekozen
5. dan telefoon laten vinden en op ok klikken

toen werden er drivers geinstalleerd en nu kan ik de muis weer overnemen!! :)

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 04-11-2005 19:47 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Nou, de vreugde bij mij was maar van korte duur, want het werkt niet meer. Ik word er een beetje radeloos van.. waar kan het nog aan liggen? Bemused kan de commands niet lezen en puppetmaster blijft hangen bij negotiating.
Waarschijnlijk heb ik fucked up drivers (toshiba BT heb ik?)want alle instellingen enzo kan ik niet meer bij komen icm windows drivers. pcsuite werkt gewoon wel.
ik heb onder bluetooth apparaat 4 aparaten staan, kan ik die gewoon verwijderen en het dongle opnieuw proberen te installeren? of blijft de driversoftware dan achter?
Pagina: 1