Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:17
Ik heb sinds enkele weken een Palm Tungsten E2 en een van de doelen daarvan is gps navigatie.

heb even zitten kijekn, maar verschil tussen een goede losse gps muis en software incl gps muis is vrij weinig, dan ga ik liever voor een legaal pakket.

Nu zie ik op enkele sites 2 navigatie pakketten voor die pda, viamichelin en tomtom.

Nu kan ik alleen nergens een vergelijk tussen die 2 vinden.
Ene zit op 180 euro incl houder, andere op 220 zonder en 240 met houder.

Doel is uiteindelijk navigatie binnen nederland op huisnummer en het moet wel overzichtelijk zijn op dat 'kleine' schermpje.
Ben zelf nog hard aan het zoeken, vooral hier, maar kan eigenlijk alleen reacties vinden die alleen iets over een specifiek pakket vertellen en geen die de 2 tegenover elkaar zet.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-11 16:17
tomtom5 is marktleider. Heb ik zelf ook, goed spul.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Voor wandelen prefereer ik Mapsonic. Met de auto is Tomtom duidelijk de betere.

Alors.

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 16:50

Knutselsmurf

LED's make things better

Ik heb ze beide gebruikt en ik moet zeggen dat Tomtom het handigst in gebruik is. Een aantal puntjes:
Het berekenen van een route duurt met Tomtom een paar seconden, terwijl Mapsonic vaak wel 2 minuten aan het rekenen is. Verder gaat het kiezen van een bestemming in Mapsonic te omslachtig. Ook het feit dat Mapsonic geen lijst bijhoudt met recente en/of veel gebruikte adressen en Tomtom wel, maakt Tomtom in mijn ogen toch de duidelijke winnaar.

- This line is intentionally left blank -