Toon posts:

Booten

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn bios flashen, maar het moet vanuit dos, dus met diskette, ik heb me station uit me pc gesloopt omdat ik dat ding toch niet gebruik, dus heb ik de vraag kan het via windows of andere manier.
btw
(Heeft iemand een link van bootfiles van DOS?)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

je info is echt sumier om het zo maar uit te drukken.
Geef eens wat specs van je systeem want bij asusbordjes kan je bijvoorbeeld je bios updaten vanuit windows.

BTW waarom zou je eigenlijk je bios willen updaten? draait er iets niet goed of zo?

[ Voor 22% gewijzigd door Edwin van Cleef op 01-11-2005 18:33 ]

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

kan ook via een bootable cd.

Verwijderd

Voor alle bootdisks kijk op www.bootdisk.com

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08 12:21
Of probeer eens op F8 te drukken tijdens het opstarten en kies voor de DOS-Prompt.

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
usgaap1976 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:35:
Of probeer eens op F8 te drukken tijdens het opstarten en kies voor de DOS-Prompt.
das win98 style:P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb asrock upgrade 1689 , en als ik via usb stick opstart lult hij over wil je een sata diskette aanmaken:S:S

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is hier op GoT de goede gewoonte om even wat onderzoek te doen voor je een topic opent. Er is namelijk zat over te vinden, bijvoorbeeld in de Windows Operating Systems - FAQ. Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door, want je bent wel heel driftig topics aan het openen, zonder daarin helder van stof te zijn :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.