Een vraagje hoeveel fps zou een ati radeon 9800 pro moeten halen met c&c generals op alle hoogste settings.Processor :amd3000+ geheugen 2x 512 mb, want ik denk misschien dat ik niet haal wat ik zou moet halen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik geloof dat C&C Generals meer processorafhankelijk is. Videokaart maakt niet veel uit.
Ik geloof dat C&C Generals meer processorafhankelijk is. Videokaart maakt niet veel uit.
Dit hangt van heel veel dingen af, kunnen we zo niets overzeggen natuurlijk. Dit hangt af van de cpu die je gebruikt, moederbord, drivers, besturingssysteem enz.
welke resolutie?
Generals is een HEEL zwaar spel, nu, met mijn x700pro met 256 megs, met alles op maximum, en resolutie 1280*960, heeft ie het soms nog moeilijk bij veel units! (niet echt vloeiend dan meer).
Generals is een HEEL zwaar spel, nu, met mijn x700pro met 256 megs, met alles op maximum, en resolutie 1280*960, heeft ie het soms nog moeilijk bij veel units! (niet echt vloeiend dan meer).
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
ik draai t op 1024x768 en dus alles highest verder en haal 30 fps standaard, en af en toen dropt ie beetje (nooit lager dan 25).
mooi toch meer krijg je niet,
Probeer Omega drivers, Deze gaven mijn Radeon een flinke boost in Fps.
www.Omegadrivers.net ofzo iets,
Hier kan je de Graka ook prima veilig mee overklokken.
veel s6 en Spass
Probeer Omega drivers, Deze gaven mijn Radeon een flinke boost in Fps.
www.Omegadrivers.net ofzo iets,
Hier kan je de Graka ook prima veilig mee overklokken.
veel s6 en Spass
ja harddisk een keer defragmenten wil soms ook wel eens helpen.
en idd Omega drivers
wel denk ik dat het spel wel redelijk tot goed zou moeten draaien.
check voor virussen/spyware?
en kijk eens hoeveel geheugen je vrij hebt. (Ctrl + Alt + Del ->Task Manager -> Performance
Kijk onder Physical Memory en dan Avaiable, je hebt wel (gok ik hoor) 250-300Mb vrij nodig
en idd Omega drivers
wel denk ik dat het spel wel redelijk tot goed zou moeten draaien.
check voor virussen/spyware?
en kijk eens hoeveel geheugen je vrij hebt. (Ctrl + Alt + Del ->Task Manager -> Performance
Kijk onder Physical Memory en dan Avaiable, je hebt wel (gok ik hoor) 250-300Mb vrij nodig
ik heb geen spyware/adware, en men proggie memturbo geeft aan dat 750 mb vrij heb:) en 19 processen in taakbeheer
Verwijderd
zwaar spel? ik heb nergens last van draai alles op hoog 1024x768 met een 9800pro p4 2.8 ghz 1gb ram
Installeer het programmatje Fraps eens. Dan kun je je FPS iig meten - heb je meteen een waarde die je hier kunt posten ter controle door ons. Want zo kunnen we er nog steeds niks mee - ieder systeem is anders, bottleneck hoeft hem niet in je videokaart te zitten namelijk - als die er uberhaupt al is
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Lees eerst bovenstaande link door over topicstarts, het is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Ook ontbreekt hier zoveel informatie dat we hier gewoon niets mee kunnen
Lees eerst bovenstaande link door over topicstarts, het is hier de bedoeling dat je eerst even zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Ook ontbreekt hier zoveel informatie dat we hier gewoon niets mee kunnen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()