hallo,
ik zit hier met een vreemd probleem met de pc van mijn ouders.
Op een dag
zet ik die pc aan op het moment dat het scherm zou moetten komen dat hij windows gaat laden (dat blauwe balkje zegmaar) pats begint hij weer opnieuw met opstarten ik krijg dus weer het bios scherm te zien. Als ik in veilige modus probeer te starten is dit hetzelfde ook de laatst bekende goede instellingen terug zetten levert hetzelfde op.
Als ik de xp cd erin doe en vanaf de cd laat booten om de herstelsetup te draaien, gaat het goed tot de setup bijna helmaal geladen is dus dat ie dat scherm heeft gehad waar onderin de balk staat ''bezig met blablabla stuurprogamma's te laden'' pats reboot.
Ik heb zelf een bijna indentiek systeem (alleen iets sneller
) en heb alle onderdelen behalve het moederbord al verwisseld gehad dit alles leverde geen suc6 op. dus ik vrees dat het moederbord niet goed meer is.
Als dit topic bij hardware probs zou moetten staan verplaats het ff mod
de setup:
amd 2400+
msi kt3 ultra 333
512mb corsair xms
geforce fx 5600 128mb
optical msi dr8-a dvd fikkert
A drive
maxtor 80gb 2mb cache hdd
hdd is ook goed heb ik in mijn pc gecheked op bad sectors.
temps zijn ok voltages ook zelfs met mijn coolermaster realpower 450 maakt het geen verschil.
clear bios maakt ook niks uit.
ik zit hier met een vreemd probleem met de pc van mijn ouders.
Op een dag
Als ik de xp cd erin doe en vanaf de cd laat booten om de herstelsetup te draaien, gaat het goed tot de setup bijna helmaal geladen is dus dat ie dat scherm heeft gehad waar onderin de balk staat ''bezig met blablabla stuurprogamma's te laden'' pats reboot.
Ik heb zelf een bijna indentiek systeem (alleen iets sneller
Als dit topic bij hardware probs zou moetten staan verplaats het ff mod
de setup:
amd 2400+
msi kt3 ultra 333
512mb corsair xms
geforce fx 5600 128mb
optical msi dr8-a dvd fikkert
A drive
maxtor 80gb 2mb cache hdd
hdd is ook goed heb ik in mijn pc gecheked op bad sectors.
temps zijn ok voltages ook zelfs met mijn coolermaster realpower 450 maakt het geen verschil.
clear bios maakt ook niks uit.
[ Voor 7% gewijzigd door casemodder op 01-11-2005 18:18 ]
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML