Net heb ik een nieuw moederbord gekregen, een MSI K8N SLI Diamond. Direct alles aangesloten en gekeken of hij het deed. Hij deed het niet, dus ik even zoeken of er iets niet aangesloten was. Alles was aangesloten. Toen had ik er even een 300watt voeding aangehangen, en verrek, hij boot direct. Dus ik doe mijn voeding (Antec Neopower 480watt) er weer achter, en hij doet het weer niet.
Een soort gelijk probleem heb ik ook met een DFI Lanparty NF4 Ultra-D. Verder heb ik de voeding doorgemeten bij een vriend en hij geeft 3,3V, 5V en 12V. Toen had ik hem getest op een Socket A moederbord en daar bootte hij mee. Maar bij mij thuis wil hij het niet doen. Dit vind ik erg raar. Wat kan ik hieraan doen?
Alle overige hardware werkt overigens, heb ik getest. Ik zal de voeding hier thuis nog ff doormeten.
Edit:
Net nagemeten, en hij moet het doen/hij geeft 3.3, 5 en 12 volt.
Een soort gelijk probleem heb ik ook met een DFI Lanparty NF4 Ultra-D. Verder heb ik de voeding doorgemeten bij een vriend en hij geeft 3,3V, 5V en 12V. Toen had ik hem getest op een Socket A moederbord en daar bootte hij mee. Maar bij mij thuis wil hij het niet doen. Dit vind ik erg raar. Wat kan ik hieraan doen?
Alle overige hardware werkt overigens, heb ik getest. Ik zal de voeding hier thuis nog ff doormeten.
Edit:
Net nagemeten, en hij moet het doen/hij geeft 3.3, 5 en 12 volt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 17:58 ]