Toon posts:

[Enemy Territory] Ik zie geen servers in de lijst

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het spel Wolfenstein - Enemy Territory gedownload. Ik heb het spel ongeveer drie keer gespeeld en wilde het net weer opstarten. Als ik kies voor Play Online zie ik in de serverlijst geen één server staan. Dit probleem komt vaker voor, heb ik gezien op andere sites. Maar nergens is er een goede oplossing voor het probleem.

Iemand enig idee? Want de eerste paar keer als ik het spel start zie ik gewoon allemaal servers staan. Maar na een paar keer het spel afgesloten te hebben en opnieuw opgestart zie ik geen servers. Als ik het spel verwijder en ik installeer het opnieuw zie ik ook de eerst paar keer de servers en daarna ook niet meer.

Ik heb ET in Panda Platinum al toegang gegeven dus daar ligt het niet aan. Ook komt de verbinding, denk ik, door mijn router heen, anders deed hij het de eerste keren ook niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Edit: Niemand?? :'(

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND?? |:( :'(

• marander
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05-2025

mayo is the special sauce...

Verwijderd

Topicstarter
Beste Marander.

Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik heb die link van jou gevolgd en mijn probleem is opgelost. Ik zag geen servers in de lijst van ET. Toen heb ik gedaan wat er op die pagina stond(van jouw link). Er stond "open the console by pressing the key under ESCape, and put in /cl_maxping 800)."
En het werkte. Ik duwde de toets onder de Esc in en heb "/cl_maxping 800" ingetypt en kreeg gelijk allemaal servers in beeld. Geweldig! :*)

Thnks! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 18:39 ]

• marander
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05-2025
hey Arend!

Goed om te horen! kom eens langs op onze server jolt.co.uk =EFG= Public 195.149.21.103:25960

Elke donderdag hebben we forum game, ene week RTCW en andere ET. Begint om 9 uur tot laat :)

kijk eens op http://www.forumplanet.co....asp?fid=1692&tid=1773966 waar de post voor vanavond staat. Helaas wel RtcW vanavond (vindt ik beter) maar volgende week weer ET.

Of drop eens langs op irc #=efg= @ quakenet

mijn nick is mayo of mayorander

mayo is the special sauce...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, zal ik doen. Ik kom eens langs op jullie server. Mijn nick bij ET is The Eagle. Maar ik heb nog nooit RTCW gedaan. Wat is het grootste/belangrijkste verschil tussen ET en RTCW? En staat er geen ww op jullie server? 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 16:05 ]

Pagina: 1