Toon posts:

[2003] Fout bij verwijderen bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een 2003 server kan ik een bestand van Office 2003 niet verwijderen. Als ik het bestand wil verwijderen krijg ik de volgende fout melding: kan bestand XLCALL32 niet verwijderen. Bestand en map is beschadigd en onleesbaar.
De pc wil niet in veiligemodes worden opgestart.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:56:
De wil niet onder veiligemodes worden opgestart.
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat de PC niet in veilige modus wil opstarten? Of begrijp ik dit vage zinnetje verkeerd? Heb je al eens chkdisk gedraaid? Schijfcontrole? Wat staat er in je eventlog?
En waarom wil 'ie niet in veilige modus opstarten? Welke foutmelding krijg je dan? Want onder veilige modus verwijderen zou wel moeten lukken lijkt me.

Anyway: Genoeg vragen dus voor je om te beantwoorden ;)

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 01-11-2005 17:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ja dat bedoel ik.

ik denk dat het door de raidcontroller komt dat hij niet onder veiligemodus wil booten

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:16:
ja dat bedoel ik.

ik denk dat het door de raidcontroller komt dat hij niet onder veiligemodus wil booten
Tja, zou best kunnen. Maar daar schieten we niet veel mee op he? Ik heb in mijn vorige post een flink aantal vragen staan die je zou kunnen beantwoorden om tot een oplossing te komen. Tot nu toe laat je weinig eigen initiatief zien, maar dump je gewoon je probleem en vewacht je van ons dat we je aan je handje gaan houden... Zo gaat dat niet hier @ GoT (en gezien je aantal posts had je dat onderhand wel mogen weten ;) ).

En dan heb meteen ik een bonusvraag voor je: waarom wil je dat bestand verwijderen? Ben je office aan het verwijderen ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 01-11-2005 17:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij