ik heb een 20gb 4G ipod,en met liedjes die veel bass hebben vervormt het geluid heel erg en dan is de bass een soort van kraak net of me oortjes stuk zijn.
is hier iets aan te doen?
is hier iets aan te doen?
Verwijderd
ja hij staat op hiphop als hij op r&b staat is het nog erger en als ik hem uit heb staan heb ik het nietVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:24:
Het gebeurt soms gewoon dat je oordopjes een beetje kapot gaan.
Heb je je EQ aan staan? Dat kan ook nog wel eens vervorming geven namelijk.
ik heb het altijd al gehad en ik heb net nieuwe oordopjes dus daar komt het niet doorMikeyMan schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:04:
Andere oordopjes kopen?
ik heb de sony mdr-ex 51MikeyMan schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:33:
Ik bedoel eigenlijk goede oordopjes kopen...
[ Voor 3% gewijzigd door Countess op 01-11-2005 17:37 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
ik hou erg van mooi geluid en ik vind het niet echt mooi klinken zonder EQCountess schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:37:
dan zet et EQ toch gewoon uit.
als die liedjes al op een hiphop EQ stand waren opgenomen (wat vaak gebeurt met mp3's) dan moet je daar niet nogeen keer een EQ overheen gooien.
Klinkt misschien lullig maar dan had je geen ipod moeten kopen dit is een bekend verschijnselVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:39:
[...]
ik hou erg van mooi geluid en ik vind het niet echt mooi klinken zonder EQ
yep is hier de reden dat ik de 4g uit t raam heb geflikkerd zeg maar. Ga nu voor een cowon Iaudio spelertje...BARACUS schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:24:
[...]
Klinkt misschien lullig maar dan had je geen ipod moeten kopen dit is een bekend verschijnsel![]()
Als je eq wilt gebruiken ben je bij een ipod echt aan het verkeerde adres, dat gaat vervormen.
Andere doppen die wat meer bass geven van zichzelf kan wel iets helpen.
PSN: djmurcielago
Verwijderd
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
ik heb het altijd al gehad net nieuwe oordopjes gekocht en heb het probleem nog steeds maar ik zie dat ik er niks aan kan doen.Reef_91 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:15:
Dat heb ik ook gehad, maar dat lag aan mijn hoofdtelefoon......Ik heb daarom maar een nieuwe en betere gekocht
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 08:46 ]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq