Op mijn werk is Office 2000 vervangen door Office 2003. Ik was bezig met een document in word 2000. Toen ik het document in word 2003 opende en uitprintte merkte ik dat de letters een stuk groter zijn, ook de plaatjes zijn uitvergroot. De kop- en voettekst is ook een stuk naar boven respectievelijk naar beneden gegaan. Met andere woorden mijn gehele document is een stukje uitvergroot. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat is er tegen te doen?
fonts gebruikt die er nu niet meer zijn
A wise man's life is based around fuck you
Nee, het is een vrij simpel rapportje zonder fonts
zonder fontsDenman81 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:25:
Nee, het is een vrij simpel rapportje zonder fonts
lijkt me sterk, er zitten plaatjes in dus simpel is het niet
[ Voor 17% gewijzigd door Zwelgje op 01-11-2005 16:28 ]
A wise man's life is based around fuck you
Misschien is de pagina-instelling een beetje vreemd?
Printer-instelling allemaal goed?
Veel om na te gaan
Printer-instelling allemaal goed?
Veel om na te gaan
Nee zonder fonts wordt het wel lastig. Ik heb gebruik gemaakt van Times en Arial, dus dat moet het probleem niet zijn.
Verwijderd
is het niet gewoon je zoom op minder instellen?!
boven in de werkbalk
boven in de werkbalk
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 16:33 ]
En de groottes zijn wel hetzelfde op het scherm?
Want dan heb je een printer issue nl.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb alle pagina-instellingen doorlopen en ik heb niks vreemd kunnen vinden. Ik heb ook de marges veranderd, maar dat maakte ook niet uit (aangezien alles nog steeds vergroot is). Ook de printerdrivers heb ik doorlopen, maar niemand anders heeft er last van dus die zijn het ook niet.
Nee was dat het maarVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:32:
is het niet gewoon je zoom op minder instellen?!
boven in de werkbalk
[afbeelding]
Het is moeilijk te zeggen, omdat ik het origineel (zoals het document eruit hoort te zien) er niet naast kan houden. Het ziet er op op scherm wel hetzelfde uit als het printje dat ik met word 2000 heb gemaakt.BtM909 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:33:
En de groottes zijn wel hetzelfde op het scherm?
Verwijderd
Klinkt als "leesweergave"
Dit komt zeker alleen voor als je het document opent...?
Ga eens naar Extra > Opties > tabblad Algemeen en daar het vinkje weghalen bij "Starten in Leesindeling toestaan"
Daarna zou het opgelost moeten zijn...
Ik lees nu ook dat je het probleem ook hebt bij printen...my bad, niet goed gelezen..
Kan wel zijn dat je een corrupte normal.dot hebt...ff geen idee hoe je dat fixt!
Dit komt zeker alleen voor als je het document opent...?
Ga eens naar Extra > Opties > tabblad Algemeen en daar het vinkje weghalen bij "Starten in Leesindeling toestaan"
Daarna zou het opgelost moeten zijn...
Ik lees nu ook dat je het probleem ook hebt bij printen...my bad, niet goed gelezen..
Kan wel zijn dat je een corrupte normal.dot hebt...ff geen idee hoe je dat fixt!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 21:11 ]
Ik heb het document thuis ook even uitgeprint en daar is het ook helemaal uitvergroot... Dus het ligt niet aan de printer op het werk.
Verwijderd
ok - het is dus niet de printer die bepaalde fonts gaat vervangen (tenzij het toevallig bij de 2 zou voorkomen). bekijk dan even
extra->opties->weergave->opties voor overzichts- en normaalweergave->conceptlettertype
en
extra->opties->weergave->opties voor afdrukweergaven en weblayout->witruimte tss pagina's (ws dit uitzetten)
extra->opties->weergave->opties voor overzichts- en normaalweergave->conceptlettertype
en
extra->opties->weergave->opties voor afdrukweergaven en weblayout->witruimte tss pagina's (ws dit uitzetten)
Ik heb met allebei de opties zitten varieeren, maar beide hadden ze geen invloed op het uiteindelijke printresultaat.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:22:
ok - het is dus niet de printer die bepaalde fonts gaat vervangen (tenzij het toevallig bij de 2 zou voorkomen). bekijk dan even
en
In ieder geval toch bedankt voor jullie reacties tot zo ver!
[ Voor 4% gewijzigd door Denman81 op 03-11-2005 14:25 ]
Pagina: 1