Toon posts:

thermaltake tai chi met waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan om een nieuwe pc te kopen en deze kast leek mij wel leuk maar heeft iemand ervaring met deze kast? En is de waterkoeling die in deze kast al kant en klaar inzit een beetje goed?

alvast bedankt voor de reacties.

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

DeluxZ

Livin' the good life

Heb je al reviews gelezen op internet ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik alleen review van de kast zonder waterkoeling.

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-01 09:27
Weet niet of je het nog wil weten maar onderstaande link geeft een zeer positieve review over deze kast:
http://www.overclockercaf...ses/Tt_Tai-Chi/index.html

Ga hem zelf denk ik ook bestellen, ziet er wel vet uit _/-\o_
Weet iemand of de optionele kit (om de kast om te bouwen naar BTX) ergens (liefst in Nederland) te bestellen is ?

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:31

AJK

...

Sepiroth schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:12:

Weet iemand of de optionele kit (om de kast om te bouwen naar BTX) ergens (liefst in Nederland) te bestellen is ?
ik kan daar mischien wel aan komen je mag me mailen naar anthonyjameskok {nospam] @ [xyz} gmail.com

[ Voor 16% gewijzigd door AJK op 18-11-2005 16:54 ]

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:13
Ik heb die kast gezien op de hardware.info dagen. Was inderdaad een mooie kast, en ook daar hadden ze er succesvol waterkoeling in gebouwd. Het geheel zag er nog netjes uit ook :)

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Zit er ook aan te denken deze kast te kopen maar zijn maar weinig winkels die de kast op voorraad hebben.

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2025
meat106 schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:48:
Zit er ook aan te denken deze kast te kopen maar zijn maar weinig winkels die de kast op voorraad hebben.
azerty.nl heeft hem voor 336 eurootjes. Denk dat ik hem volgende maand ga aanschaffen met gelijk nieuwe hardware ;-)

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

Verwijderd

krijg je bij de kast ook waterkoeling bij voor die prijs, of moet je naast die 336 euro ook nog eens die waterkoeling set kopen?

Verwijderd

nee je koop de kast in 1 geheel dus ook met waterkoeling

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 21:08 ]

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 20:05

silitek

Tubes Only

waterkoeling is een gewoon een BigWater setje..koelblokken zijn dramatisch slecht. Dus meer dan 300 euro alleen voor die kast met de BW setje vind ik B) ..........beetje bezopen 8)

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 07-06-2006 21:11 ]

Tubes....It's what make music music!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:39

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

BigWater setje is best een leuke set voor beginners hoor :)
Maar idd is meer dan 300 euro een beetje veel geld voor een case + BigWater (die je voor 80 Euro ofzo los kan kopen).

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 20:05

silitek

Tubes Only

FooLsKi schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:13:
BigWater setje is best een leuke set voor beginners hoor :)
Maar idd is meer dan 300 euro een beetje veel geld voor een case + BigWater (die je voor 80 Euro ofzo los kan kopen).
Heb nog een zak vol BW prul op zolder liggen..incl een paar lekkende TTblokken.
Doe maar nie

anhoewel het pompje niet onaardig was van de BW

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

je betaald ook veel voor de looks he. ;)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Idd. en het is natuurlyk wel lekker stil. Dat deurtje is ook erg stylish :)

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-01 21:21
voordeel is dat de radiator bij de DEUR is ingebouwd.

Dus kan ook ook de set halen met waterkoeling en dan gewoon andere pomp en dergelijke gebruiken dus alleen de radiator die echt netjes in de deur zit.... (kas al eerder in echt gezien)

Je wilt de kast verder echt niet verbouwen door aan de bovenkant een radiator in te bouwen ofzo.. zonde van de looks van de kast. Wel zware kast trouwens en GROOOT....

Specs

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-01 14:00
het is een mooie kast.. maar de grootste K*T kast in gebruik.
heb er een omgebouwd van BW waterkoeling naar gewoon. de gaten zitten al netjes in de deur.
is het niet dat de kast 2 cm te smal is :X icm 7900 gtx en een extreame II radiator + fan kan de deur niet meer dicht.

met lucht koeling is het het geen probleem. maar deze kast is in mijn ogen niet gebouwd voor waterkoeling. (ja de standaard die er in zit. maar die is brak!) net iets te klein.
voor al als je een dikke hardware setuphebt.

I love the smell of a Palm in the morning.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Milanza schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:03:
het is een mooie kast.. maar de grootste K*T kast in gebruik.
heb er een omgebouwd van BW waterkoeling naar gewoon. de gaten zitten al netjes in de deur.
is het niet dat de kast 2 cm te smal is :X icm 7900 gtx en een extreame II radiator + fan kan de deur niet meer dicht.

met lucht koeling is het het geen probleem. maar deze kast is in mijn ogen niet gebouwd voor waterkoeling. (ja de standaard die er in zit. maar die is brak!) net iets te klein.
voor al als je een dikke hardware setuphebt.
Zou je een product survey hiervan willen invullen? Denk dat je veel potentiële kopers ermee helpt!

Click > http://tweakers.net/productsurvey

Instagram / YouTube

Pagina: 1