Ik heb hier een Small Business Server staan, die als single server hier op kantoor staat. De server is vooral bedoeld voor test situaties, maar aangezien dit een klein kantoor is vericht hij ook kleine taken. 1 van die 'kleine' taken is exchange.
sinds een weekje ofzo werkt de exchange niet moet goed. als ik in de logboeken kijk staat er de volgende foutmelding:
Source: SmallBusinessServer
Event ID: 4864
Description: There was an error performing the Synchronize Mail operation.
nou zijn er meerdere problemenop de server blijkbaar want zodra ik op de link kies die je erbij krijgt om naar de Help and Support Center te gaan krijg ik:
"Windows cannot open Help and Support because a system service is not running
to fix this problem, start the service named 'Help and Support'."
op zich vond ik dat al vreemd, maar ok.. misschien klein foutje.. dus ik naar admin tools >> services......staat nergens een service genaamd 'Help and Support"
beetje verward ga ik maar naar google, en begin ik te zoeken:
"SmallBusinessServer 4864"......result : 4... alle 4 niks met mijn probleem temaken
"There was an error performing the Synchronize Mail operation".....result : 0
dus nou zit ik een beetje vast.... google geeft gewoon niks nuttigs.. en zou natuurlijk kunnen dat ik niet goed zoek.. en me help and support werkt niet, maar kweet ook niet hoe ik die aan kan zetten.....
iemand een idee waar ik zou kunnen verder gaan met het zoeken naar een oplossing?
sinds een weekje ofzo werkt de exchange niet moet goed. als ik in de logboeken kijk staat er de volgende foutmelding:
Source: SmallBusinessServer
Event ID: 4864
Description: There was an error performing the Synchronize Mail operation.
nou zijn er meerdere problemenop de server blijkbaar want zodra ik op de link kies die je erbij krijgt om naar de Help and Support Center te gaan krijg ik:
"Windows cannot open Help and Support because a system service is not running
to fix this problem, start the service named 'Help and Support'."
op zich vond ik dat al vreemd, maar ok.. misschien klein foutje.. dus ik naar admin tools >> services......staat nergens een service genaamd 'Help and Support"
beetje verward ga ik maar naar google, en begin ik te zoeken:
"SmallBusinessServer 4864"......result : 4... alle 4 niks met mijn probleem temaken
"There was an error performing the Synchronize Mail operation".....result : 0
dus nou zit ik een beetje vast.... google geeft gewoon niks nuttigs.. en zou natuurlijk kunnen dat ik niet goed zoek.. en me help and support werkt niet, maar kweet ook niet hoe ik die aan kan zetten.....
iemand een idee waar ik zou kunnen verder gaan met het zoeken naar een oplossing?
[ Voor 8% gewijzigd door Schizoveen op 02-11-2005 15:02 ]