WiFi smokedetector met Webcam MMS functie

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:35
Helaas nog niet gevonden op internet, maar wat ik dus wil is een Wireless rookmelder die op het moment dat er brand is verbinding maakt met m'n normale 11b/c/d/e/f/g netwerk thuis, een programma (dat op mijn pc draait, die toch altijd aan staat) meldt dat er brand is.
Dat programma heeft dan de mogelijkheid om een foto te maken via de webcam en dit te forwarden naar een (betaalde) internet service, die het mms/sms't naar mijn mobiel.

Waar vind ik dit, en als het antwoord hierop "nergens" is, wie kan dit bouwen en met mijn hulp op de markt brengen?

(nu zijn er vast mensen die zeggen dat je dit waarschijnlijk niet nodig hebt en brandgevaar enorm verkleind wanneer je gewoon alle apparaten uitzet........)

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Het is op Gathering of Tweakers niet toegestaan 'medewerkers' te werven. Zelfs als het hobbyisme zou zijn, dan staat deze in het verkeerde forum. In dat geval zou het misschien in Stuffis Generalis thuishoren, maar daartoe heb je nog geen toegang. Voor jou is er momenteel geen plaats op GoT voor deze vraag.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.