HP laptop open maken

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ruler Of Death
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-01 10:19

Ruler Of Death

Waiting for you

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een HP laptop (HP Pavilion ze4300) en de plug van de adapter maakt waarschijnlijk geen goed contact. daarom wil ik de laptop open maken maar nadat ik alle schroefjes heb los gedraait lijkt het in het midden nog ergens vast te zitten. weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank,

Wouter

Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Onder het toetsenbord?

• Ruler Of Death

Ruler Of Death

Waiting for you

Topicstarter
ja zo ongeveer onder de spatiebalk

Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb je het toetsenbord al eens losgemaakt? Waarschijnlijk zitten er aan de rand ergens een paar lipjes die je met een schroevendraaier moet wegdrukken, dan komt je toetsenbord omhoog. Soms wil het ook nog wel eens zo zijn dat je een plastic afdeksel moet verwijderen (tussen toetsenbord en scherm, vaak bij Fujitsu's zo).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Het toetsenbord heeft vaak ook nog 2 schroefjes aan de onderkant die hem vasthouden, en idd de lipjes aan de bovenkant die je even moet wegduwen waarschijnlijk.

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

http://h10025.www1.hp.com...uct=353958&lang=en&cc=us&

Maintenance and Service Guide
HP Notebook Series - Maintenance, Shipping and Travel Guide

Volgens mij staat daar alles in wat je nodig hebt...

(i will use google before asking [...] questions : ) )

• Ignoramus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 17:47
(jarig!)
Bij beide scharnieren van het scherm zit een schroefje, deze moeten los. Daarna kan het 'deksel' met de powerbutten etc omhoog. Daaronder zitten 4 schroefjes voor het toetsenbord. (Ik heb er toevallig net een open gehad om de voedingsstekkerte solderen)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server

• Ruler Of Death

Ruler Of Death

Waiting for you

Topicstarter
het is gelukt.

ik heb het deksel met de powerbutton moeten verwijderen inderdaad, daar zaten een paar schroefjes onder die het toetsenbord vasthielden. als het toetsenbord verwijderd is dan moeten er nog 3 schroefjes losgedraaid worden, nl 2 die het plastic vasthouden en 1 die de metalen plaat vasthoud. als deze verwijderd zijn dan zijn de delen van elkaar.

Bedankt voor alle tips

Wouter van den Berg

Pagina: 1