Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
ja zo ongeveer onder de spatiebalk
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Heb je het toetsenbord al eens losgemaakt? Waarschijnlijk zitten er aan de rand ergens een paar lipjes die je met een schroevendraaier moet wegdrukken, dan komt je toetsenbord omhoog. Soms wil het ook nog wel eens zo zijn dat je een plastic afdeksel moet verwijderen (tussen toetsenbord en scherm, vaak bij Fujitsu's zo).
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Het toetsenbord heeft vaak ook nog 2 schroefjes aan de onderkant die hem vasthouden, en idd de lipjes aan de bovenkant die je even moet wegduwen waarschijnlijk.
http://h10025.www1.hp.com...uct=353958&lang=en&cc=us&
Maintenance and Service Guide
HP Notebook Series - Maintenance, Shipping and Travel Guide
Volgens mij staat daar alles in wat je nodig hebt...
(i will use google before asking [...] questions : ) )
Maintenance and Service Guide
HP Notebook Series - Maintenance, Shipping and Travel Guide
Volgens mij staat daar alles in wat je nodig hebt...
(i will use google before asking [...] questions : ) )
Bij beide scharnieren van het scherm zit een schroefje, deze moeten los. Daarna kan het 'deksel' met de powerbutten etc omhoog. Daaronder zitten 4 schroefjes voor het toetsenbord. (Ik heb er toevallig net een open gehad om de voedingsstekkerte solderen)
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server
het is gelukt.
ik heb het deksel met de powerbutton moeten verwijderen inderdaad, daar zaten een paar schroefjes onder die het toetsenbord vasthielden. als het toetsenbord verwijderd is dan moeten er nog 3 schroefjes losgedraaid worden, nl 2 die het plastic vasthouden en 1 die de metalen plaat vasthoud. als deze verwijderd zijn dan zijn de delen van elkaar.
Bedankt voor alle tips
Wouter van den Berg
ik heb het deksel met de powerbutton moeten verwijderen inderdaad, daar zaten een paar schroefjes onder die het toetsenbord vasthielden. als het toetsenbord verwijderd is dan moeten er nog 3 schroefjes losgedraaid worden, nl 2 die het plastic vasthouden en 1 die de metalen plaat vasthoud. als deze verwijderd zijn dan zijn de delen van elkaar.
Bedankt voor alle tips
Wouter van den Berg
Pagina: 1