[Novell] Netware 4.11 Foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-02 17:00
Geachte mede Tweakers!

Ik zit met een probleem.. Ik wil graag weten hoe Novell Netware in elkaar steekt.. Alleen zit ik met een probleempje. Want ik krijg een foutmelding te zien, als ik de systeem bestanden op de SYS partitie van Netware wil installeren.. :?

Als Installatie path heb ik ingesteld: C:\Nwserver
Hij geeft dan gewoon aan dat al de bestanden die hij nodig heeft daar ook staan.. Dus druk ik op F10 om verder te gaan.
Alleen krijg ik dan een error van een Module die hij niet laden kan :|
Om precies te zijn: Unable to load module ICMD.NLM Refer to system console.

Als ik dan bij de system console kijk staat er precies het zelfde 8)7 Dus daar schiet ik ook weinig mee op.. :'(
Dus nu vroeg ik me af of 1 van jullie misschien weet wat ik fout doe..

Als ik Netware installeer doe ik gewoon de simple installation.. Dan copieerd hij al die bestanden naar de dos partitie en als ie daar klaar mee is herstart hij en kom ik in de system console van Novell.
En dan typ`k daar in "Load Install" om in "setup"te komen en om daar een paar dingen te configureren. Zoals de netware partities maken en gelijk daarna Mounten.
En als ik dan de systeem bestanden naar die partitie wil copieen dan geeft hij dus die fout melding :?

Het systeem waar ik het op wil installeren is:

Intel Celeron 233mhz
96Mb mem
5GB hdd

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
als je wilt weten hoe het werk kun je dan niet beter netware 6.x nemen :? 4.11 is bijna 10 jaar oud :D (1996)

gewoon een trial downloaden van 6.5 en in vmware workstation installeren (als ik de specs van je pc zie kan je dat met gemak onder een virtual machine draaien (specs van de pc in je signature natuurlijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Zwelgje op 01-11-2005 15:03 ]

A wise man's life is based around fuck you

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-02 17:00
Ja op m`n eigen pc wel.. maar dat wil ik niet. k`wil eerst met 4.11 beginnen.
En op die andere pc draait het nooit want 6.5 heeft minimaal 512 nodig ;)

k`wil gewoon bij het begin beginnen :P
Nouja.. bijna begin dan :+

[ Voor 21% gewijzigd door HiDNN op 01-11-2005 13:44 ]

Verwijderd

http://search.novell.com/...ection=Support;Techcenter

Misschien helpt dit. De meesten hebben geen acute netware4-kennis meer, denk ik.

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Probeer het commando c:\nwserver\install.nlm eens. Ik kan me herinneren dat er eens een bug was met de install.nlm dat je een pad op moest geven omdat hij daar de icmd.nlm ook vandaan haalt.