Ik heb hier een probleem waar ik vannacht me redelijk over gebroken heb en geen oplossing voor vinden kan. Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik heb een tabel met een tweetal cellen erin. Tussen deze 2 cellen staat een stuk code doormiddel van een variabele aangeroepen. Deze variabele geeft weer wat binnen de 2e tags staat.
Ik kan de code die tussen de 2e tags staat NIET aanpassen, dit is denk ik mijn probleem, wat gebeurt er dan ?
Wanneer ik de Tabel op een fixed breedte zet loopt de geprinte text die in Codetag 2 aan het einde van de tabel door in het "onzichtbare" en wordt dus niet afgebroken. Ik kan de tabel eigenlijk niet breder maken en wil er dus voor zorgen dat de regels in the 2e codetag afgebroken gaan worden... hoe ga ik dit doen ?
Ik heb een tabel met een tweetal cellen erin. Tussen deze 2 cellen staat een stuk code doormiddel van een variabele aangeroepen. Deze variabele geeft weer wat binnen de 2e tags staat.
Ik kan de code die tussen de 2e tags staat NIET aanpassen, dit is denk ik mijn probleem, wat gebeurt er dan ?
Wanneer ik de Tabel op een fixed breedte zet loopt de geprinte text die in Codetag 2 aan het einde van de tabel door in het "onzichtbare" en wordt dus niet afgebroken. Ik kan de tabel eigenlijk niet breder maken en wil er dus voor zorgen dat de regels in the 2e codetag afgebroken gaan worden... hoe ga ik dit doen ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <table width="300" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" class="fixed">
<tr>
<td> </td>
</tr>
[code_variabele]
<tr>
<td> </td>
</tr>
</table> |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <tr align = "center">
<td class="norm" align="center" width="10%"><input type="checkbox" name="delete" value="order1"></td>
<td class="norm" colspan="3">
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr height="20">
<td class="norm" align="center" width="10%"></td>
</tr>
<tr height="20">
<td class="norm" nowrap><b>Regel1:</b> Output regel1 </td>
<td class="norm" nowrap><b>Regel 2</b> Output regel 2</td>
</tr>
<tr height="20">
<td class="norm" nowrap width="20%"><b>Regel 3</td>
<td class="norm" nowrap width="20%" id="row4" style="display:"></td>