Toon posts:

MEGA game geluid...

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Momenteel gebruik ik het onboard 5.1 soundcardje van m'n ASUS A8v Deluxe met een Sennheiser HD500 hoofdtelefoon.

Wat kan ik doen om een mega geluidskwaliteit te krijgen?
Is een SB Audigy 2 ZS aan te raden of is een andere kaart veel beter voor games?
Is m'n hoofdtelefoon ok?

Bedankt voor de tips...

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:14

Krizzie

Progressive Music \o/

Wat vind jij mega geluid? :)

Tuurlijk zal een audigy beter klinken dan onboard. Maar ik denk dat het verschil redelijk klein is.

Verder geef ik dit topic erg weinig kans aangezien je zelf ook wel kunt begrijpen dat een audigy beter klinkt dan onboard (over het algemeen)

Geluidswolk

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

persoonlijk vind ik creative kaartjes best wel prut... en ik denk dat er nog een hoop andere tweakers zijn die die mening delen.

ik denk dat je beter voor een M-Audio, Terratec of Hercules kaart kan gaan.

trouwens, het is onderzocht en de meeste mensen vinden een Soundstorm (van nForce2, onboard ding) meestal beter klinken dan een topmodel creative kaart (audigy, live1024 enzo)

[ Voor 31% gewijzigd door McKaamos op 01-11-2005 12:48 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is of het de moeite is om een audigy te nemen...
Enig idee of de audigy 4 beter is dan de audigy 2 ZS?

Is er een headset die specifiek op gamen gericht is?
Ben niet ontevreden van m'n HD500, maar hij is wat zwaar om lang mee te gamen.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

aangezien je zelf ook wel kunt begrijpen dat een audigy beter klinkt dan onboard (over het algemeen)
Ik zou niet weten waarom het analoge gedeelte van een Audigy beter is dan dat van een onboard geluidskaart.

De beste methode is volgens mij nog altijd om een geluidskaart te kopen met een optische digitale uitgang, en die dan aan een 5.1-receiver (of losse da-cenverter) te hangen.

Een Sennheiser koptelefoon is hartstikke mooi, veel beter dan dan wordt het niet.

Siditamentis astuentis pactum.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Begin eens met zelf wat zaken uitzoeken. Er zijn veel reviews over geluidskaarten waarin veel advies staat. Als het al in reviews uitgebreid getest is, kan je daar zelf wel een beeld over vormen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.