[Alternate] Garantie problemen en oplichterij

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik haal dit verhaal er even tijdelijk er even af, ik ga ze nu bellen.

verhaal brb

[ Voor 108% gewijzigd door Maxxi op 01-11-2005 12:21 ]

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:13
Je verhaalt klinkt meer dat er sprake is van onkunde en domme pech van Alternate. Ik zou het eerst proberen nogmaals met alternate op te nemen zodat er uiteindelijk tot jullie tot een oplossing kunnen komen.
Als er dan weer iets misloopt, lijkt het me duidelijk dat er iets niet in de haak is. Veelal als je aangifte gaat doen, kunnen ze aan de hand van je verhaal wel bepalen tegen wat aangifte gedaan zou kunnen worden.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Omdat Alternate bekend staat als een grote, goede zaak zullen ze niet graag negatieve publiciteit ontvangen.
Bel nog een keer dreigend op en eis dat ze binnen een bepaalde tijd zonder extra kosten de Gainward 6800GT 2400 Golden Sample leveren. Als dat niet gebeurt moet je de rechtsbijstand inroepen envia die weg je gelijk krijgen.
Sowieso dat je 2 keer (toch?) extra betaalt voor een videokaart die (volgens garantievoorwaarden) gewoon moet werken, en als dit niet het geval is je een gerepareerd/vervangend exemplaar moet krijgen... :?
Iig sterkte met je gelijk krijgen. (wijs ze anders op dit topic ;) )

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Geef ze 48 uur de tijd om het product te leveren en zeg dat je anders officieel aangifte van oplichting gaat doen en dat er al een topic op Tweakers loopt. Vraag ook namen van mensen die je aan de lijn krijgt en laat elke belofte zwart-wit bevestigen of neem de telefoongesprekken op op je computer. Als je zegt dat je het gesprek opneemt is het toegestaan.

[ Voor 42% gewijzigd door under-world op 01-11-2005 12:16 ]

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-07 21:35

Iavak

no savegame

Kon die Winfast A400GT niet naar Ultra geclocked worden??

Als ik zo lees, was het toch best wel een redelijke goede deal geweest +20 euro terug.

Soms moet je jezelf ook een beetje verplaatsen aan de kant van de winkel. Je kan wel zeggen 'de klant is koning' maar soms doet een winkel nou echt gewoon zijn best, en komen ze met een (in mijn ogen) nette 'oplossing' omdat ze gewoonweg geen Gainwards meer hebben.

.......Maar ik kan het ook fout hebben. Ik post dit omdat ik een Winfast A400 heb, en goede ervaringen heb met Alternate, alhoewel de kassa daar wel erg lang duurt ........

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

IQM

Alternate is met garantie een heel redelijke zaak. Je moet gewoon alles meenemen en bij hen langsgaan. Dan kun je het helemaal uitleggen en de kaarten met bonnen overleggen.
Mocht het echt nodig zijn dan kun je daar ter plaatse de bedrijfleider wel te spreken maar meestal kunnen de jongens van de TD het ook wel af.

Doordat je je nu boos maakt zal je waarschijnlijk alleen maar minder bereiken.
Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop dan met azijn ;)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:46

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zoek de definitie van het woord oplichting eens op. Het wordt te vaak op de verkeerde manier gebruikt.

ARME AOW’er

• Maxxi
@ vandale.nl

op·lich·te·rij (de ~ (v.))
1 bedrog waarbij men iem. geld of goed afhandig weet te maken => afzetterij, charlatanerie, flessentrekkerij, oplichting

Ik sta nu in de wachtrij, afhankelijk van dit gesprek zal ik het verhaal opnieuw posten.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-08 06:43

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Wat ik niet uit je tekst kan opmaken (let trouwens eens op je spelling) is of de eerst kaart die je kreeg artifacts vertoonde op stock speed, of heb je dat niet geprobeerd?
Ik snap wel dat je niet akkoord gaat met een goedkoper/minder presterend product. Maar als Alternate jou een vergelijkbaar product aanbiedt omdat het originele prodict er simpelweg niet meer is, vind ik dat wel redelijk. Dan nog kun je van de aankoop afzien en je geld terug vragen lijkt me.
En heb je ook contact gehad met Gainward? Voor garantie ga ik meestal direct naar de fabrikant, scheelt weer een tussenstation.

Overigens: eerst stellen dat Alternate een slechte winkel is en vervolgens geen weerwoord daarop wil, is natuurlijk kul. Ik heb nog altijd prima ervaringen gehad met Alternate.
Enne...hoe oud ben je dan wel? Staat niet in je profiel ;)

• Maxxi
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:27:
Wat ik niet uit je tekst kan opmaken (let trouwens eens op je spelling) is of de eerst kaart die je kreeg artifacts vertoonde op stock speed, of heb je dat niet geprobeerd?
Ik snap wel dat je niet akkoord gaat met een goedkoper/minder presterend product. Maar als Alternate jou een vergelijkbaar product aanbiedt omdat het originele prodict er simpelweg niet meer is, vind ik dat wel redelijk. Dan nog kun je van de aankoop afzien en je geld terug vragen lijkt me.
En heb je ook contact gehad met Gainward? Voor garantie ga ik meestal direct naar de fabrikant, scheelt weer een tussenstation.

Overigens: eerst stellen dat Alternate een slechte winkel is en vervolgens geen weerwoord daarop wil, is natuurlijk kul. Ik heb nog altijd prima ervaringen gehad met Alternate.
Idd spelling is niet mijn beste punt.

De kaart vertoonde ook artifacts zonder over te clocken tot GS grenzen.
Wat zei aanbieden is geen vergelijkbaar product, de Leadtek kaart haalde 4300 punten in 3dMark05 de Gainward 5300. Best wel hoorlijk verschil dacht ik zo.

Dat ik geen positieve reacties wil is niet zo bedoelt. Alleen wil ik graag voorkomen dat er alleen reacties komen "Nou mijn videokaart doet het anders wel hoor". Dat is namelijk ook niet mijn punt, ik geloof best dat er mensen zijn zonder problemen. Maar ik vertel mijn mening en verhaal, en mijn vraag was een advies aan de hand van dit probleem.

Edit: ik ben bijna 20

[ Voor 6% gewijzigd door Maxxi op 01-11-2005 12:38 ]

Verwijderd

SayWhatAgain! schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:27:
:? waarom deze vraag, lijkt mij niet van toepassing

Ik wacht tot het verhaal er terug is... :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat dit topic tot niets gaat leiden, sowieso slaat het nergens meer op aangezien de topicstart is verdwenen. Plus het feit dat het eigenlijk hier niet thuishoort (eerder in Stuffis Generalis )..
Op slot dus maar..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.